نگاهی به تاریخچه ساخت محور زنگ کورهبلند در ذوبآهن اصفهان+فیلم
عسکری در ادامه گفت: بعضاً قسمتهایی از این سیستم دمونتاژ شده قابل استفاده میبود که در صورت وجود محور زنگ میتوانستیم از آن به عنوان رزرو استفاده کنیم. تامین محور بصورت تکی نیز غیر قابل انجام یا هزینه چندین برابری در پی داشت به همین دلیل ساخت و بومیسازی محور زنگ با وزن حدود 3200 کیلوگرم قطر متوسط 200 میلیمتر و طول 15760 میلیمتر در داخل ذوبآهن ضروری بود که با تکیه بر توانایی کارکنان محترم ذوبآهن توسط مدیریت کورهبلند درخواست و توسط مدیریت محترم مهندسی نت این مهم انجام گرفت و محور تولید و قطعات قدیمی سالم بر روی آن مونتاژ و به عنوان رزرو اصلی موجود میباشد.