توسط عضو اجرائی هیئتمدیره در قم انجام شد
تشریح اقدامات زیرساختی بانکداری الکترونیک برای تسهیل خدمترسانی بانک صادرات ایران

عضو اجرائی هیئتمدیره بانک صادرات ایران از اقدامات بانک برای حل برخی مشکلات زیرساختی بانک و تسهیل خدمترسانی به مشتریان با راهاندازی نئو بانک خبر داد.
او افزود: مشکل همراه بانک در حال پیگیری میباشد.
عضو اجرائی هیئتمدیره بانک صادرات ایران استفاده از سامانه مدیریت کانال برای رفع برخی از نارساییها و ایجاد زیرنوع محصولات در بانک صادرات ایران را نیز مورد اشاره قرار داد.
مرادی به برخی نارساییهای شرکت خدمات برای پشتیبانی خدمات چکنو به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: با استفاده از سامانه مدیریت کانال، این مشکل حل شده و لیست چکهای واگذاری برای مشتریان ارائه میشود.
در این سفر، بازدید از شعب و بررسی شرایط فعالیت همکاران و در عین حال ارائه راهبردهای ارتقای سهم از بازار بانک، دیدار با مقامات محلی، دیدار با بازنشستگان جانباز و ایثارگر و همچنین برپایی جلسه عمومی با همکاران شعب و شنیدن دغدغهها و مسائل آنها، از جمله برنامههای اولین سفر جامع مدیران بانک صادرات ایران به استان قم بود.