خبرگزاری کار ایران

مصاحبه با محمدرضا رامخو، مدیرعامل رونیکس در دومین روز نمایشگاه ابزار اهواز

ادای احترام به بزرگان بازار ابزار خوزستان، هدف رونیکس از حضور در نمایشگاه

ادای احترام به بزرگان بازار ابزار خوزستان، هدف رونیکس از حضور در نمایشگاه
کد خبر : ۱۴۱۱۸۹۵

نمایشگاه تخصصی صنعت ابزار اهواز از دیروز سوم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اهواز آغاز به کار کرده‌است. این نمایشگاه فرصتی است تا صنعتگران خوزستانی، صاحبین کارگاه‌های متوسط و کوچک، کارگران، علاقه‌مندان به ابزار و همچنین دست‌اندرکاران صنف بزرگ ابزار از نزدیک با جدیدترین محصولات و تولیدات برند‌های مختلف آشنا شوند.

 

 

 

 

رونیکس به عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران در این نمایشگاه حضور فعالی دارد. این برند با غرفه‌ای بزرگ واقع در سالن خلیج فارس میزبان عده کثیری از مراجعین است.

در روز افتتاحیه نمایشگاه، علاقه‌مندان بسیاری برای بازدید از جدیدترین ابزار ساخت برند رونیکس از غرفه این شرکت بازدید کردند.

محمدرضا رامخو بنیان‌گذار و مدیرعامل برند رونیکس از ساعات ابتدایی افتتاح نمایشگاه در غرفه رونیکس حضور داشت و از نزدیک با مهمانان به گفتگو نشست. به همین بهانه گپ و گفت کوتاهی با ایشان داشتیم.

  • آقای رامخو، بازدید از غرفه رونیکس در نمایشگاه ابزار اهواز را چطور دیدید؟

در ابتدا باید از میزبانی و حضور به یادماندنی مردم اهواز در روز افتتاحیه نمایشگاه تخصصی صنعت ابزار اهواز تشکر کنم. با افتخار، مهمان مردم خونگرم و مهمان‌نواز خوزستان هستیم. حضور مردم، صنعتگران خوزستانی، فعالین صنف ابزار و ... مایه دلگرمی ما است.

تیم رونیکس امسال در دو «نمایشگاه بین‌المللی صنعت ابزار تبریز» و همچنین «نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران» حضوری فعال داشته است. شهر اهواز سومین مقصد برند رونیکس برای نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات تولید خود است.

استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و غرفه رونیکس،  نوید روزهای روشنی را برای صنعت ابزار در این استان پرظرفیت و مهم می‌دهد.

ادای احترام به بزرگان بازار ابزار خوزستان، هدف رونیکس از حضور در نمایشگاه

  • انتخاب شهر اهواز به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شهر اهواز و خوزستان نقشی اساسی در صنعت و اقتصاد کشور دارند. صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در کنار پتانسیل بالای این استان در زمینه کشاورزی موجب شده ارتباط تنگاتنگی با صنعت ابزار داشته باشد.

صنعت پیشرفته نیاز به ابزار باکیفیت و البته نوآورانه دارد. رونیکس همواره سعی کرده با تولید و ساخت ابزار باکیفیت، کمک‌حال صنعتگران و کارگران باشد.

  • استراتژی و هدف رونیکس از شرکت در این نمایشگاه چیست؟

هدف ما برای شرکت در این نمایشگاه و رویدادهای مشابه آگاهی‌رسانی به مخاطبان بازار ابزار است. این نمایشگاه فرصتی است تا بازدیدکنندگان از جدیدترین ابزار ساخت رونیکس و همچنین خدمات پس از فروش و قطعات ما با خبر شوند.

از طرف دیگر این نمایشگاه فرصتی ایجاد می‌کند تا به صورت رو در رو با صاحبین صنایع گفتگو کنیم و دغدغه‌های آن‌ها را بشنویم.

همانطور که می‌دانید رونیکس در سراسر ایران حضور دارد. دفاتر نمایندگان خدمات پس از فروش ما به عنوان سفیران برند رونیکس آماده ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان و خریداران هستند.

ما بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار کشور را با 34000 نوع قطعه در اختیار داریم. این حجم قطعه و تمام خدمات رونیکس در راستای حفظ احترام مشتریان و بالابردن کیفیت ارائه خدمات است. از دید ما مشتری پادشاه است.

  • به نظر شما رونیکس چقدر توانسته نیاز مخاطبان از جمله صنعتگران، کارگران و یا حتی کاربران خانگی را نسبت به داشتن ابزار باکیفیت برطرف کند؟

رونیکس از مرحله خلق محصول تا ارائه به بازار، گام‌به‌گام کیفیت محصولات را چک می‌کند. برند رونیکس سازنده انواع ابزار برقی، شارژی، بادی و بنزینی است؛ ابزاری که با توجه به نیاز بازار تولید شده‌اند.

ما بخش بزرگی از سبد خرید صنعتگران و کاربران عمومی را تولید می‌کنیم. در این راه از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و بزرگان صنعت ابزار نیز بهره می‌بریم و همیشه قدردان آن‌ها هستیم. هدف ما از شرکت در نمایشگاه ابزار اهواز نیز ارتباط بی‌واسطه با صنعتگران و بزرگان بازار ابزار خوزستان است تا بتوانیم به آن‌ها ادای احترام کنیم. با حضور در رویدادهای این‌چنینی و نیازسنجی از دل بازار ابزار، می‌توانیم در آینده محصولات بیشتر و کارآمدتری را مطابق با نیازهای طیف گسترده مشتریانمان تولید کنیم.

  • برنامه رونیکس برای آینده چیست؟ آیا حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ادامه دارد؟

قطعا بله. این رویدادها تجربه بی‌نظیری در اختیار ما قرار می‌دهد. از طرف دیگر حضور در هر نمایشگاه، علاوه بر فرصت ارتباط با مخاطبان، یک محک جدی برای مجموعه رونیکس است.

برای حضور در هر نمایشگاه، تمام تیم‌های برند رونیکس پای کار می‌آیند تا نتیجه‌ای دلخواه حاصل شود. از تیم ارتباطات برند تا تیم سیستم‌ها و روش‌ها، تیم فروش، تیم خدمات پس از فروش و قطعات، تیم مدیریت و ...

کار تیمی و استفاده از منابع انسانی خبره و متعهد، سرلوحه همه فعالیت‌های برند رونیکس است. ما قصد داریم با ظرفیتی که در اختیار داریم، تا 5 سال آینده جزء 5 برند برتر دنیا در زمینه ابزار باشیم. به این هدف باور داریم و در راستای آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز