خبرگزاری کار ایران

قائم مقام هلدینگ همتاصنعت:

لوازم خانگی بلانتون با محصولات نوآورانه جایگزین برندهای خارجی در دوران تحریم‌ها شد‌/ تحقق فروش 2500 میلیارد تومانی بلانتون تا پایان سال 1402

لوازم خانگی بلانتون با محصولات نوآورانه جایگزین برندهای خارجی در دوران تحریم‌ها شد‌/ تحقق فروش 2500 میلیارد تومانی بلانتون تا پایان سال 1402
کد خبر : ۱۴۰۹۵۷۶

قائم مقام هلدینگ همتاصنعت، از رشد 35 درصدی تولید محصولات لوازم خانگی بلانتون در سال جاری خبر داد و گفت: بلانتون با تولید بیش از 150 نوع محصول نوآور و باکیفیت لوازم خانگی در گروه‌های کالایی مختلف، جایگزین برندهای خارجی شد که در دوران تحریم از ایران رفتند.

به گزارش ایلنا، عباس ابهری در جمع خبرنگاران افرود: هیات مدیره شرکت بلانتون برای سال جاری فروش 2500 میلیارد تومانی را پیش‌بینی کرده که با توجه به پیشرفت برنامه‌ها و ایجاد مکانیسم‌های فروش با ساختارهای هوشمندانه، تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که برای نیمه نخست امسال اولویت شرکت را افزایش تولید در راستای شعار سال قرار دادیم، حدود 40 درصد از اهداف فوق محقق شد اما در نیمه دوم سال که نیمه طلایی برای فروش است، کاستی‌ها را جبران می‌کنیم و فروش 2.5 همتی را رقم خواهیم زد.

ابهری گفت: شرکت بلانتون با برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی توانست در کمتر از ۳ سال از شروع فعالیتش که به صورت OEM (تولید بدون کارخانه) وارد بازار لوازم خانگی شد و همزمان با خروج شرکت‌های خارجی، پیشرفت‌های خوبی را حاصل کند و به جایگاه مناسبی در صنعت لوازم خانگی کشور دست یابد.

 وی تصریح کرد: بلانتون با داشتن سبد محصولات متنوع و تولید بیش از ۱۵۰ محصول مختلف لوازم خانگی در گروه های کالایی برودتی(یخچال و فریزر)، شوینده (لباسشویی و ظرفشویی) ، سرمایشی (کولرگازی)، انواع لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه و تلویزیون، ورود بسیار موفقی را رقم بزند و سهم قابل توجهی از صنعت لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد.

قائم مقام هلدینگ همتاصنعت، افزود: با استفاده از توان مجموعه تولیدی مبتکران‌صنعت که فاز نخست آن تجهیز و آماده تولید شده است، بزودی بخش جدیدی از محصولات سبد لوازم خانگی خود را در بخش لوازم صوتی و تصویری وارد بازار مصرف خواهیم کرد.

لوازم خانگی بلانتون با محصولات نوآورانه جایگزین برندهای خارجی در دوران تحریم‌ها شد‌/ تحقق فروش 2500 میلیارد تومانی بلانتون تا پایان سال 1402

ابهری افزود: فاز دوم این کارخانه نیز در دست احداث است و تجهیزات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی محصولاتمان را تولید خواهیم کرد. این خط تولید نیز بزودی و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، در این کارخانه که با بهره‌مندی از به روزترین تجهیزات و امکانات تولیدی تشکیل شده است، امکان تولید و مونتاژ نهایی تمامی اقلام مورد نیاز در سبد محصولاتمان ایجاد می‌شود.

قائم مقام هلدینگ همتاصنعت ویرا، افزود: با توجه به طراحی و استفاده از متدهای روز لوازم خانگی در دنیا، مجموعه بلانتون نیز از تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا در تولید محصولات خود بهره‌مند شده است و بزودی و در نمایشگاه هامکس 2023 نمونه‌هایی از محصولات نوآورانه بلانتون را رونمایی و عرضه خواهیم کرد.

ابهری، همتالونز را فرزند جدید این مجموعه معرفی کرد و گفت: همتالونز در زمینه فروش لیزینگی و لندتکی محصولات بلانتون بزودی و پس از دریافت مجوزهای لازم، فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد. همچنین در زمینه ترابری و لجستیکی نیز شرکت همتاسرویس بزودی کار حمل و نقل محصولات بلانتون را انجام خواهد داد.

قائم مقام هلدینگ همتاصنعت، به مصرف‌کنندگان و مشتریان بلانتون وعده داد که با انتخاب و خرید از محصولات باکیفیت و نوآورانه بلانتون، بهترین و مطمئن‌ترین محصولات لوازم خانگی با برند ایرانی را خرید و از خدمات پس از فروش آن استفاده خواهند کرد.

وی افزود: مکانیزم‌های متعددی و مناسبی را در بخش فروش اجرا خواهیم کرد، مانند فروش اقساطی که در مجموعه همتالونز به صورت لیزینگی و طبق توافقات با بانک‌های عامل انجام می شود و مشتریان با مراجعه به سایت همتالونز از این مزیت بهره‌مند خواهند شد.

لوازم خانگی بلانتون با محصولات نوآورانه جایگزین برندهای خارجی در دوران تحریم‌ها شد‌/ تحقق فروش 2500 میلیارد تومانی بلانتون تا پایان سال 1402

به گفته ابهری، شبکه پخش مویرگی و عمده بلانتون در کانال‌های فروش فعال و در کنار آن بخش لجستیک و حمل و نقل نیز ایجاد شده است. مجموعه همتاترابر در این زمینه فعالیت می‌کند و خدمات مناسبی را به مردم و شرکت‌ها ارایه می‌دهد.

وی همچنین از خدمات پس از فروش در مدل جدید خبر داد و گفت: در این مدل، طرح تعویض 100 روزه برخی محصولات بلانتون را اجرا می‌کنیم تا از این طریق به خریداران لوازم خانگی بلانتون اطمینان خاطر دهیم که کالای باگیفیت ایران را خریداری کرده‌لند.

ابهری به برنامه‌های صادراتی بلانتون نیز اشاره و اظهار کرد: به دلیل برخی از محدودیت‌ها و موانع مانند تحریم‌ها فعلا برنامه صادراتی و کسب استانداردهای CE برای ورود به بازارهای جهانی را نداریم اما این مهم را در استراتژی‌های بلندمدت گنجانده‌ایم و از 5 سال آینده وارد این حوزه خواهیم شد.

انتهای پیام/
مولود غلامی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز