خبرگزاری کار ایران

ادرس و شماره تماس نمایندگی بنز در تهران

ادرس و شماره تماس نمایندگی بنز در تهران
کد خبر : ۱۳۳۷۵۹۶

افتتاحیه نمایندگی جدید بنز در تهران

شرکت نمایندگی بنز ژرمن مانستر که سابق بر این در تهران خدمات نمایندگی پورشه را ارائه میداد با لایسنس رسمی از نمایندگی بنز مونیخ آلمان، پس از تعطیلی نمایندگی بنز در تهران، در جهت تعمیرات بنز در ایران و تهران، در دور جدید همکاری ها قرار گرفت. این شرکت تعهد کرده است تمامی قطعات بنز سواری در ایران را تهیه کرده و با ضمانت روی خودروهای بنز سواری نصب کند. همچنین، به سایر تعمیرگاه های بنز خصوصی در شهر تهران، قطعات یدکی بنز را نیز عرضه می کند.

به علاوه، شرکت ژرمن مانستر با ارائه راهکارهای مردمی و پیشنهادات، شماره تلفن های سانترال 02191035456 و 02128428591 را راه اندازی کرده است تا امکان خرید لوازم یدکی بنز و تعمیرات بنز با گرفتن وقت قبلی برای مشتریان فراهم شود.

ادرس و شماره تماس نمایندگی بنز در تهران

اغاز به کار نمایندگی و مرکز تعمیرگاهی بنز هیولا آلمان

کلیه تجهیزات و امکانات این مرکزدقیقا طبق استانداردهای شرکت بنز آلمان و تحت نظارت همه جانبه آن شرکت اجرا شده است . از امکانات مرکز بنز تهران می توان به نمایشگاه اختصاصی اتومبیل های بنز ( در حال حاضر نمایشگاه ان ها تعطیل می باشد )  ، تعمیرگاه و مرکز خدمات بعد از فروش ، کلوپ دوستداران بنز و کافی شاپ داخل مجموعه اشاره نمود . هدف شرکت ژرمن مانستر تعریفی جدید و متفاوت از ارائه خدمات خودرویی در ایران است .

تعمیرات و خدمات پس از فروش بنز

شرکت ژرمن مانستر از هفت سال پیش تا به امروز اقدام به ارائه خدمات بعد از فروش منطبق با استانداردهای بنز به مشتریان این برند با اصالت آلمانی در ایران کرده است . مرکز خدمات بعد از فروش شرکت ژرمن مانستر (هیولا آلمان ) واقع در اقدسیه , انتهای اتوبان ارتش , لاین کندرو , مجموعه خودرویی خوشرو , مجموعه هیولا آلمان می باشد و با بهره گیری از کادر مجرب آلمانی و ایرانی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات فنی ، بهترین خدمات بعد از فروش شامل سرویس های دوره ای ، خدمات شامل گارانتی و وارانتی و همچنین تعمیرات را به مشتریان خودروهای بنز ارائه می کند . خودروهای بنز از گارانتی به مدت دو سال یا ۴۰,۰۰۰ کیلومتر بهره می برند .

فروش لوازم یدکی بنز

این شرکت متعدد شده لوازم یدکی بنز را تامین و به سایر مراکز تعمیرگاهی بنز نیز عرضه نماید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز