خبرگزاری کار ایران

در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری؛

تقدیر از مدیر عامل فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا

تقدیر از مدیر عامل فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا
کد خبر : ۱۱۳۹۸۲۸

در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری از عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا، شایستگی در تعالی و نقش راهبردی در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، معروفخانی گفت: سنجش دوره ای رضایت مشتریان، ارائه بازخوردها و اقدامات اصلاحی به مشتریان، تامین کالا مطابق نیاز آن‌ها و نوع کاربرد در محصول نهایی، ارائه تنوع در شرایط پرداخت، تحویل به موقع محصولات، بهبود مکانیزم های ارتباط با مشتریان از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای جلب رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان می باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز