یک ریال خارج از مصوبه و تایید مدیران در فولاد مبارکه هزینه نمیشود
نشست مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اصحاب رسانه پیرامون مشکلات موجود در فضای رسانه، نقد و بررسی عملکرد، با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی، امروز چهارشنبه در دفتر تهران شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این نشست نمایندگان رسانه در خصوص مشکلات موجود در رسانهها و ... با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه بحث و گفتوگو کردند.
در ادامه جلسه، مرتضی بلوکی، مدیر روابط عمومی خبرگزاری ایلنا، ضمن تشکر بابت ایجاد فرصت مناسب برای یک دورهمی رسانهای گفت: خبرگزاری ایلنا مفتخر است به عنوان تنها خبرگزاری حامی کار و کارگر، طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و صنعت گام بردارد. از همین تریبون اعلام میکنم ما حامی صنعت که فولاد مبارکه نیز جزوی از آنهاست، بوده و خواهیم بود.
وی با بیان اینکه نگاه خبرگزاری ایلنا فردی نیست، عنوان کرد: نگاه ما به صنعت، ملی است. بنگاه های اقتصادی مانند فولاد مبارکه که در شرایط سخت اقتصادی، تحریم، کرونا و... علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات و ارزآوری میکنند، باید از سوی رسانه حمایت شوند.
بلوکی ادامه داد: این شرکت توانسته با رکوردهای پی در پی در سال 99 و 5 ماه سال جاری در شرایط تحریمی، برای اقتصاد کشور قدم مثبت بردارد.
وی با اشاره به عملکرد فولاد مبارکه در خصوص مسئولیت اجتماعی گفت: فارغ از کمکهای ریالی شرکت فولاد مبارکه در مقابله با کرونا، با تامین رایگان اکسیژن بیمارستانها و مراکز درمانی توسط این شرکت به آسودگی خاطر در تامین این ماده حیاتی برای بیماران مبتلا به کرونا رسیدیم. اهمیت و ضرورت اقدام شرکت فولاد مبارکه آن جا نمایان می شود که مراکز درمانی با محدودیت تامین اکسیژن و تجهیزات تانک اکسیژن و عدم دسترسی به اکسیژن سازها مواجه بودند که با حمایت شرکت فولاد مبارکه اصفهان برطرف شد.
وی در خصوص حمایت شرکت فولاد مبارکه از کارگران گفت: طی گفتوگویی که با کارگران شرکت فولاد مبارکه داشتهایم، عنوان شد در شرایط سخت کرونایی فولاد مبارکه حامی آنها بود و در زمانی که به بیماری کرونا مبتلا شدهاند، شرکت فولاد مبارکه از آنها حمایت کرده است. قطعا در چنین شرایطی باید از شرکت فولاد مبارکه حمایت کرد.
بلوکی در ادامه خود خواهان شفاف سازی در خصوص پرداختی های فولاد مبارکه به رسانهها شد تا از شیطنت های برخی از رسانه ها کاسته شود.
در ادامه نشست، نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه عنوان کرد: طی 6 ماه از حضورم در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اقداماتی مثبتی در این بخش اتفاق افتاده که میتوان به چاپ ماهنامه، رادیو، موشن، افزایش تعداد اخبار و ... اشاره کرد. این بخش با 50 تا 60 نیرو با قوت به فعالیت مشغول هستند. البته نباید کار و تلاش مدیران روابط عمومی گذشته رو نادیده گرفت.
وی با بیان اینکه ارتباط شرکت فولاد مبارکه با رسانه طی 6 ماه گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: خوشبختانه تعاملات ما با رسانه ها افزایش پیدا کرده است. البته در این بین برخی از افراد سودجو برداشت های غلطی داشته و شیطنت های رسانه ای انجام دادهاند. باید گفت فولاد مبارکه یک ریال خارج از مصوبه و تایید مدیران هزینه نکرده است.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: متاسفانه چنین حاشیه سازی ها در خصوص رسانه ها و یا نحوه تولید و مدیریت در فولاد مبارکه، باعث ایجاد ضربه به بورس و تولید خواهد شد.
نباتی نژاد از ایجاد شیوه نامه زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: به تازگی شیوه نامه جدیدی با تایید وزارت فرنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده و قرار است طبق آن رسانه ها رصد و با آنها همکاری میشود.
وی در ادامه با شاره به عملکرد خوب فولاد مبارکه در بخش تولید و مسئولیت اجتماعی گفت: خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها توانسته رکوردهای پی در پی کسب نماید، همچنین این شرکت در بخش مسئولیت اجتماعی توانسته کمک شایانی به بیمارستان ها از زمان شیوع بیماری کرونا انجام دهد.
در ادامه خبرنگاران نمایندگان اصحاب رسانه در خصوص مشکلات و موانع با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه بحث و گفتوگو کردند.