خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کهریزک با سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران به بازارهای مختلف داخلی و خارجی

کهریزک با سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران به بازارهای مختلف داخلی و خارجی
کد خبر : ۳۴۴۱۱۰

رئیس شورای شهر کهریزک گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک کهریزک و سهولت دسترسی به بازارهای مختلف داخلی و خارجی، این منطقه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

حسن محمدی فرد، رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک در گفتگو  با خبرنگار ما ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد شورا را مرکز استراتژیک مدیریت شهری و روستایی توصیف کرد و گفت: مردم میهن اسلامی به صورت شبانه روزی با نمایندگان خود در شوراهای اسلامی در ارتباطند و از کوچکترین مشکل در محله خود تا بزرگترین معضل اساسی شهرشان با آنان در تعاملند.

وی افزود: با توجه به کثرت اعضای شورای شهر، تنوع سلیقه و اختلاف دیدگاه شخصی در میان اعضا وجود دارد ولی در هنگام تصمیم‌گیری و حل معضلات مردم و جامعه، همه دیدگاه ها یکی شده و به کمک مدیریت شهری می آیند.

محمدی فرد تصریح کرد: شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، همگی یک مجموعه هستند. هر چقدر آنان با هم مانوس‌تر بوده و نزدیک‌تر کار کنند، همدیگر را بهتر درک می کنند چرا که یک صدا بیشتر از مدیریت شهری و شورا نباید خارج شود که آن هم صدای مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک با بیان این مطلب که « شوراها تبلور عینی حضور مردم در عرصه تصمیم گری کشور در سطوح مختلف و همه جغرافیای کشور است» افزود: این نهاد از افتخارات نظام اسلامی است و مهم ترین شعار ما در دوران انقلاب اسلامی این است که مردم در سرنوشت خودشان دخیل و سهیم باشند.

محمدی فرد با دعوت از مردم در ارایه مسایل و بیان دیدگاه‌های خویش در راستای بهتر اداره کردن شهر کهریزک، سرمایه گذاران بخش خصوصی را نیز به حضور در این شهر فراخواند و گفت: کهریزک با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خود  و سهولت دسترسی به بازارهای مختلف داخلی و خارجی نقطه خوبی برای سرمایه گذاری است و مدیریت شهری از هیچ حمایت و مساعدتی در این خصوص دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز