فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه امام خمینی(ره)؛
کسی پاسخگوی مسافران بلا تکلیف نیست

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به فرودگاه بغداد به سرانجام نرسید.
پرواز شرکت هواپیمای ایران ایر به مقصد بغداد با شماره ی پرواز ۳۴۱۳، ساعت ۱۰ صبح از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد اما متاسفانه بعد از مدتی در آسمان همدان به دلیل آسیب فنی و آسیب دیدن بخشی از بال هواپیما این پرواز نیمه کاره ماند و به فرودگاه امام خمینی(ره) بازگشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئولان فرودگاه پس از فرود اضطراری هواپیما تا دو ساعت به مسافران اجازه ی خروج از هواپیما را نداده و سعی در تعمیر هواپیما را داشتند تا بلافاصله پرواز صورت بگیرد اما پس از عدم موفقیت در تعمیر هواپیما مسافران به سالن فرودگاه هدایت شدند.
به گفته ی مسافران این پرواز، مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر تا این لحظه هیچ پاسخ قانع کننده و قاطعی به مسافران نداده اند و بدون در نظر گرفتن امکانات رفاهی و پذیرایی بیش از ۴۰۰ مسافر در سالن انتظار فرودگاه بلا تکلیف هستند.