خبرگزاری کار ایران

طی بازدید معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران مطرح شد؛

محوطه پیرامون تئاترشهر فرهنگی‌تر می‌شود

محوطه پیرامون تئاترشهر فرهنگی‌تر می‌شود
کد خبر : ۱۳۰۸۵۶

شهاب مرادی و محمدهادی ایازی، به همراه علی مرادخانی از سالن اصلی، ‌ سالن شهید قشقایی و دیگر نقاط مجموعه تئاترشهر دیدن کردند و در جریان کاستی‌های موجود قرار گرفتند.

ایلنا: علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد، به همراه محمد هادی(ایازی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران) و شهاب مرادی(رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری) عصر امروز شنبه(۳۰ آذرماه) از زیرگذر چهارراه ولیعصر و مجموعه تئاترشهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که با همراهی مسئولان شهرداری منطقه یازده و اتابک نادری، مدیر مجموعه تئاترشهر همراه بود، محمد هادی ایازی و شهاب مرادی ضمن بازدید از سالن‌های تئاترشهر در خصوص همکاری دوجانبه با معاونت هنری وزارت ارشاد برای رفع مشکلات محیط پیرامونی و داخلی بنای تئاترشهر تاکید کردند.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و طبق سیاست‌های مطرح شده از سوی شورای شهر مقرر شد این نهاد درخصوص هماهنگی هر چه بیشتر محوطه پیرامونی محیط فرهنگی تئاترشهر به ویژه پارک دانشجو اقدام‌هایی صورت بگیرد. بر همین اساس طبق گفته ایازی مجسمه‌های در اختیار شهرداری که محصول برگزاری سمپوزیوم‌های زیر نظر این نهاد است در محوطه نصب خواهد شد و رستوران هنرمندان داخل پارک دانشجو جمع آوری می‌شود تا پس از انجام بررسی‌های لازم محلی مطابق با شرایط فرهنگی تئاترشهر برای علاقه‌مندان در این محل قرار بگیرد.

همچنین براساس بازدید صورت گرفته و پس از توضیحات ارائه شده توسط علی اتابک نادری، هواکش زیرگذر ایجاد شده در چهارراه ولیعصر که نمای بنای تئاترشهر را مخدوش کرده است با تغییراتی همراه می‌شود و جای آن را تلویزیون‌های L. E. D تبلیغات شهری می‌گیرد تا از این پس آثار نمایشی محلی برای تبلیغ نمایش‌های روی صحنه در اختیار داشته باشند. ضمن اینکه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تاکید کرد، نورپردازی بنا و دیگر امکانات مورد نیاز تا هنگام برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تامین می‌شود.

پس از بررسی محوطه پیرامونی، نوبت به بازدید مسئولان از داخل بنای تئاترشهر رسید که طی آن شهاب مرادی و محمد هادی ایازی، به همراه مسئولان معاونت هنری از سالن اصلی، ‌ سالن شهید قشقایی و دیگر نقاط مجموعه تئاترشهر دیدن کردند و در جریان کاستی‌های موجود قرار گرفتند. این مدیران پس از بازدید صورت گرفته و طی مذاکره در سالن ریاست مجموعه بر حمایت خود در خصوص رفع مشکلات موجود تاکید کردند.

این بازدید در نهایت با بدرقه مسئولان شهرداری توسط علی مرادخانی و اتابک نادری به پایان رسید اما باید منتظر بود تا نتیجه طی روزهای پیش‌رو مشخص شود. بنابر شواهد، مسئولان عظمی جدی در بهسازی تنها نماد جریان حرفه‌ای تئاتر کشور دارند ولی بیم آن می‌رود روند تاخیر در پی‌گیری برنامه‌ها سبب شود شرایط بهره‌برداری از امکانات تا فرارسیدن ایام برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مهیا نباشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز