خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه آلمان به اراضی اشغالی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۹۰

وزیر خارجه آلمان امروز وارد اراضی اشغالی خواهد شد. دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از برنامه‌های این سفر است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان، امروز- چهارشنبه- وارد اراضی اشغالی می‌شود. این سفر در حالی انجام می‌شود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ۹ ماه پیش ملاقات با گابریل را در اعتراض به دیدار وی با گروه مخالف اشغال‌ اراضی فلسطین، رد کرده بود.

گابریل در جریان سفر اخیر خود در ماه آوریل به اراضی اشغالی با نهادهای مدنی که درباره جنایات سربازان اسرائیلی در اراضی اشغالی تحقیق می‌کنند، دیدار کرد.

همان زمان، نتانیاهو دیدارش با این وزیر آلمانی را لغو کرد و اظهار داشت هیچ شخصی را که با گروه «تخریب وجهه» سربازان اسرائیلی دیدار می‌کند، میزبانی نمی‌‌کند.

طبق این گزارش، قرار است گابریل در جریان سفر برنامه‌ریزی‌ شده‌اش به اراضی اشغالی، با نتانیاهو دیدار و همچنین در کنفرانسی امنیتی در تل‌آویو سخنرانی کند. وی همچنین در رام‌الله با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد کرد.

گابریل تاکنون اظهارات مهمی و چالشبرانگیزی علیه اسرائیل ایراد کرده و آن را «نظامی نژادپرست» خوانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز