خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۵۳۸۲۰۶

حمله رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ای حزب‌الله، تاکید معاون رئیس‌جمهوری آمریکا بر عدم ورود نیروهای این کشور به جنگ در حمایت از اسرائیل و ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص شهادت فرمانده ارشد گروه حماس در جریان بمباران طولکرم از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی که به نام وی اشاره‌ای نشده است، گزارش داد که به اعتقاد واشنگتن، اسرائیل هنوز در مورد نحوه واکنش به ایران، از جمله حمله به تأسیسات نفتی این کشور تصمیم‌گیری نکرده است.

- شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی بامداد امروز -جمعه- مدعی شد که هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت، ترور رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به اعتقاد وی می‌توان از وقوع «یک جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه» جلوگیری کرد.

- رژیم صهیونیستی مدعی شهادت فرمانده ارشد گروه حماس در جریان بمباران طولکرم خبر داد.

منابع خبری بامداد امروز -جمعه- از وقوع انفجارهای مهیب در نزدیکی فرودگاه بیروت خبر دادند.

سران گروه هفت طی بیانیه‌ای مشترک با ابراز نگرانی عمیق خود از بحران در خاورمیانه، خواستار «خویشتنداری» و «رفتار مسئولانه» بازیگران منطقه شدند.

- مقاومت اسلامی عراق یک هدف در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

- معاون رئیس جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، گفت که نیروهای آمریکا قطعا برای حمایت از اسرائیل وارد جنگ نخواهند شد.

- پایگاه خبری «بغداد الیوم» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که آمریکا پیش از انجام عملیات «وعده صادق ۲» طی کمتر از نیم ساعت، از طریق بغداد سه پیام به تهران ارسال کرد.

- حزب‌الله لبنان از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ای این گروه در جنوب بیروت خبر داد.

-​ معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل را برای پاسخ به هر گونه اقدام تجاوزگرانه و تروریستی رژیم اسرائیل دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز