خبرگزاری کار ایران

نعیم قاسم:

سید حسن نصر الله، محبوب عاشقان راه آزادی بود

سید حسن نصر الله، محبوب عاشقان راه آزادی بود
کد خبر : ۱۵۳۶۴۲۸

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در پی شهادت دبیر کل این حزب سخنانی را در ضاحیه بیروت ایراد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز- دوشنبه- طی سخنرانی در ضاحیه جنوبی بیروت در پی شهادت «سید حسن نصر الله»، دبری کل حزب الله گفت: «پدر، دوست، برادر و رهبر خود را از دست دادیم». 

قاسم افزود:‌«او رهبر راه رزمندگان آزاده بود و اولویت مطلقش، فلسطین و قدس در چارچوب وحدت اسلامی بود. او محبوب مردم و عاشقان ازادی و همه کسانی بود که امیدوار به آزادی فلسطین و شکست هیمنه آمریکا بود.». 

وی در ادامه گفت:‌«ای رزمندگان شریف! بدانید که او تا ابد در میان ما زنده خواهد بود». 

نعیم قاسم گفت:‌«بر خلاف آنچه دشمن مدعی است، روز جمعه ۲۰ تن از فرماندهان حضور نداشتند».

وی افزود:‌«اسرائیل در همه مناطق لبنان مرتکب جنایت می شود و آمریکا با تمام امکانات به آن کمک می کند».

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه تصریح کرد:‌«ما دبیر کل و همچنین دو شهید دیگر، علی کرکی و عباس نیلفروشان را از دست دادیم».

وی تاکید کرد که منظومه رهبری و رزمندگان حزب الله به کار خود طبق چارچوب طراحی شده و مطابق با طرح های جایگزین برای نیروها و فرماندهان ادامه می دهند و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد».

نعیم قاسم گفت: «عملیات ما با همان شدت ادامه خواهد داشت و حملاتمان به حیفا و مناطق دیگر شدت یافته است».

وی تاکید کرد که نبرد، طولانی است و گزینه های ما باز است و در صورت ورود زمینی دشمن با آن مقابله خوواهیم کرد.

نعیم قاسم گفت: «حزب الله پایین ترین سطح توان خود را تا این لحظه به کار گرفته است و ما پیروز خواهیم شد، همان طو که سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم».

وی تاکید کرد: «در نزدیکترین فرصت ممکن، دبیر کل جدیدی را بر اساس ساز و کار موجود انتخاب خواهیم کرد و گزینه های برای ما آسان و آشکار هستند ».

معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد که ذره ای در موضع خود در مقابله با اسرائیل و حمایت از غزه کوتاه نخواهیم آمد و به ترورها پاسخ خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز