خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۵۳۵۱۴۳

تاکید منابع نزدیک به حزب‌الله بر سلامت دبیرکل این جنبش، اعلام حالت اضطراری و آماده باش در سفارتخانه‌های رژیم رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۷ ایرانی به بهانه‌های واهی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز -شنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف کلیدی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد..

- ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه دیگری را برای ساکنان محله‌های البراجنه و الحدث صادر کرد تا مکان‌های مشخصی را که روی نقشه‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت مشخص شده است، ترک کنند.

- رئیس جمهوری آمریکا به وزارت دفاع این کشور دستور داده است که وضعیت نیروهای آمریکایی در منطقه را بررسی کند و در صورت لزوم با شرایط تطبیق دهد.

- نخست‌وزیر لبنان در پی تهاجم رژیم صهیونیستی به بیروت سفر خود به نیویورک را نیمه‌کاره گذاشت.

- ایران خواستار برگزاری فوری نشست فوق‌العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین شد

- وزارت دفاع امریکا اعلام کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی زمانی همتای آمریکایی خود را در جریان حمله قرار داده که این حمله عملا آغاز شده بود.

- دفتر اطلاع‌رسانی حزب الله لبنان همه ادعاها در مورد حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را بی پایه و اساس خواند. 

- وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اتهام‌زنی‌های خود علیه ایران تحریم‌های تازه‌ای را علیه هفت فرد ایرانی به دلیل آنچه «تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ خوانده شده است»، اعمال کرد.

-  سفارت افغانستان در بریتانیا بر اساس درخواست رسمی وزارت امور خارجه بریتانیا رسماً بسته شد.

- وزارت بهداشت آمار اولیه قربانیان حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را اعلام کرد.

- شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اعلام حالت اضطراری و آماده باش در سفارتخانه‌های این رژیم در سراسر جهان در پی حمله امروز جمعه به بیروت خبر داد.

- وزارت بهداشت آمار اولیه قربانیان حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را اعلام کرد.

- نخست‌وزیر لبنان در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به بیروت گفت این اقدام نشان می‌دهد که اسرائیل به تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس «هیچ اهمیتی نمی‌دهد».

- منابع نزدیک به حزب‌الله اعلام کردند که سید حسن نصرالله در سلامت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز