خبرگزاری کار ایران

رهبر جنبش انصارالله یمن:

جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان با هدف قتل عام این ملت انجام شد

جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان با هدف قتل عام این ملت انجام شد
کد خبر : ۱۵۳۲۳۳۶

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: منفجر کردن دستگاه های ارتباطی با هدف کشتار بزرگ یک ملت صورت گرفته بود. رویکرد خصمانه و وحشیانه دشمن صهیونیستی و جنایت های روزانه آن نشان می دهد که راه حلی برای خلاص شدن از شر این دشمن غیر از نابودی آن نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی امروز شنبه در سخنانی به مناسبت سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن و تحولات مربوط به عملیات طوفان الاقصی با بیان این مطلب افزود: آمریکا بیشترین زیان را از این انقلاب با توجه به طمع ورزی خود برای سیطره کامل بر کشور یمن و بهره برداری از ثروت های آن متحمل شد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها تجاوزگری علیه ملت یمن را در طول سالهای گذشته به راه انداختند و متجاوزان پلیدترین جنایت ها را مرتکب و ملت ما را به طور کامل محاصره کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا با تجاوزگری خود تلاش کرد که بار دیگر از طریق اهرم های خود بر کشور ما سیطره یابد اما دشمنان در این راه شکست خوردند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: صهیونیسم جهانی و بازوهای آن همه مسلمانان و همه جوامع بشری را هدف قرار می دهند.

وی افزود: هدف گیری سیستماتیک و سازماندهی شده توسط دشمنان در چارچوب آنچه جنگ نرم و همچنین جنگ سخت نامیده می شود، در جریان است.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان با هدف قتل عام این ملت انجام شد.  منفجر کردن دستگاه های ارتباطی با هدف کشتار بزرگ یک ملت صورت گرفته بود.

وی تاکید کرد: رویکرد خصمانه و وحشیانه دشمن صهیونیستی و جنایت های روزانه آن نشان می دهد که راه حلی برای خلاص شدن از شر این دشمن غیر از نابودی آن نیست.

وی گفت: شلیک موشک از یمن به منطقه یافا (تل آویو) در هفته گذشته یک عملیات بزرگ، تاثیر گذار و درهم کوبنده دشمن بود.  این عملیات به خاطر عبور موشک از همه سامانه های پدافندی دشمن یک دستاورد مهم در چارچوب ضرورت های مرحله پنجم عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین بود.

رهبر انقلاب یمن تاکید کرد: این نوع عملیات ادامه می یابد و برای اقداملت بیشتر و بزرگتر از آن نیز تلاش می کنیم.  سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکا نیز یک اقدام مهم در چارچوب مقابله با دشمن بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز