خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۵۱۴۳۵۶

انتخاب فرماندار ایالت مینه‌سوتا به عنوان یار انتخاباتی کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی حماس و ورود جت‌های جنگنده اف-۱۸ آمریکا به خاورمیانه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که ۱۲ جت جنگنده اف-۱۸ آمریکا در یک پایگاه نظامی در خارومیانه فرود آمدند.

- وزیر خارجه آمریکا هم‌زمان با افزایش احتمال پاسخ نظامی ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت که کشورش به ایران و اسرائیل اطلاع داده است که نیازی به گسترش جنگ نیست.

- سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه مصر با وی، در خصوص تبعات اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در این خصوص رایزنی و گفت‌وگو کرد.

- سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه اتریش درخصوص اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران شد، گفت‌وگو کرد.

- سفرای جدید دانمارک و سودان در دیدار با سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کردند.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس، رئیس جدید دفتر سیاسی این جنبش را انتخاب کرد.

- معاون رئیس جمهوری آمریکا فرماندار ایالت مینه‌سوتا را به عنوان یار انتخاباتی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت هفتم شهادت فرمانده جهادی ارشد این جنبش، تاکید کرد که راز قدرت حزب‌الله در پایداری است و ضربه زدن به رهبران آن باعث تضعیف اراده آنها برای تداوم راه نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز