خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۴۹۹۰۴۶

باقی ماندن ایران در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی، گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نصب ۴ سانتریفیوژ جدید در پایگاه فردو توسط ایران و واکنش رئیس‌جمهوری آمریکا به عملکرد ضعیف در مناظره تلویزیونی اخیر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از عملکرد ضعیف در مناظره تلویزیونی شامگاه پنجشنبه با رقیب جمهوری‌خواه خود، تأکید کرد که به مبارزه انتخاباتی ادامه می‌دهد و در انتخابات نوامبر پیروز خواهد شد.

- فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی سرنگونی هفت پهپاد انصارالله یمن شد.

- خبرگزاری فلسطینی وفا از شهادت دو کودک فلسطینی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در محله یرموک غزه خبر داد.

- دو مقام آمریکایی گفتند که دولت این کشور از زمان آغاز جنگ در غزه، محموله‌های انبوه مهمات شامل بیش از ۱۰ هزار بمب دو هزار پوندی بسیار مخرب و هزاران موشک هلفایر به اسرائیل ارسال کرده است.

- شبکه «المانیتور» طی گزارشی به پوشش انتخابات ریاست‌جمهوری ایران پرداخت.

- سرپرست وزارت خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه عربستان سعودی درباره موضوعات مورد اهتمام طرفین و آخرین تحولات مربوط به فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها رایزنی و تبادل نظر کرد.

-سرپرست وزارت امور خارجه و وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای رایزنی کردند.

-‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران تاکنون چهار خوشه از هشت خوشه سانتریفیوژهای پیشرفته آی‌آر-۶ که در اوایل ماه جاری میلادی وعده راه‌اندازی سریع آنها را داده بود، در پایگاه فردو نصب کرده است.

-‌ گروه ویژه اقدام مالی (اف‌ای‌تی‌اف) اعلام کرد که ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز