خبرگزاری کار ایران

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم چهلم شهادت رئیس‌جمهوری ایران

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم چهلم شهادت رئیس‌جمهوری ایران
کد خبر : ۱۴۹۸۶۳۱

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم چهلم شهادت رئیس‌جمهوری فقید ایران سخنرانی کرد و پیام وی در این مراسم پخش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم چهلم شهید «ابراهیم رییسی» رئیس‌جمهوری فقید ایران سخنرانی کرد و پیام وی در این مراسم پخش شد.

وی طی سخنانی که در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهوری و همراهان در مصلی تهران پخش شد، اظهار داشت: چهلمین روز حادثه بزرگ و دردناکی که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی و بزرگوار ایشان به شهادت رسیدند، از طرف خودم و به نیابت از مقاومت و ملت لبنان و همچنین همه جنبش های محور مقاومت هم بستگی، همدردی و تسلیت خود را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله الشریف و مراجع گرانقدر در ایران و خارج ایران و حوزه های علمیه و مسئیولان محترم جمهوری اسلامی و یکایک ملت عزیز ایران و به ویژه خانواده های گرامی و شریف آن ها عرض می کنم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما چنانچه پیشتر هم اعلام کردیم از همان لحظه نخست با شما بودیم. در پیگیری ها، دعا و نهایتا در درد، اندوه و هم چنین در تسلیم در برابر امر خداوند سبحانه و تعالی.
وی افزود: بدون شک این حادثه بسیاردردناک و تاریخی بود اما تسلیم مشیت و حکمت خداوند سبحان و متعال هستیم.
سید حسن نصرالله اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید می فرمایند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، ما در سال های اخیر با حوادث مشابه بزرگ و خطرناک مواجه شده‌ایم مانند شهادت حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی رضوان الله علیهما که خسارتی عظیم و تهدیدی بزرگ بود اما به فرصت تبدیل شد و این خون ها خیزش، قیام و زندگی دوباره ای را برای انقلاب مقاومت، اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی در ایران و همه جنبش های مقاومت در منطقه رقم زد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همه اینها به برکت رهبری حکیمانه و مدیریت و مسئولیت پذیری در ایران و منطقه بود. امروز این حادثه نیز از این نمونه است که نتایج آن به رفتار همه ما بستگی دارد.

وی افزود: الحمد لله ملت ایران از طریق حضور مستقیم خود و در ابتدا نحوه برخورد با این حادثه و آرامش عمومی و ثبات در ایران به الگویی برای تمام جهان تبدیل شد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: الحمدلله به برکت رهبری و مسئولان و ملت ایران، حمهوری اسلامی ایران مجددا از این حادثه سربلند و عزتمند خارج شد و الگویی پیشرفته و والا را از جمهوری اسلامی ایران ارائه (و نشان) داد که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است و این که چگونه بر سختی‌ها فائق می آید و پیروز می شود و به فعالیت خود ادامه می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: طبیعتا اکنون همه منتظر عملکرد ملت ایران هستند که بازتاب آن در حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی و سایر شهدا تجلی یافت و حضوری که در انتخابات ریاست جمهوری نمود پیدا خواهد کرد. وی افزود: از خداوند متعال مسألت داریم که این ملت عزیز، مجاهد، مبارز، فداکار، کربلایی و دوستدار و پشتیبان واقعی همه مستضعفان و ستمدیدگان جهان را در مسیر انتخاب صحیح موفق گرداند و رئیس جمهور مناسب را به قدرت برساند تا به همین راه و شیوه ادامه دهد و این امیدها را محقق سازد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز