خبرگزاری کار ایران

بازتاب خبر شهادت رئیس‌جمهوری ایران در رسانه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۳۰۹

خبر شهادت رئیس‌جمهوری ایران، در رسانه‌های جهان با بازتاب گسترده همراه بود.

به گزارش ایلنا، خبر شهادت «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران، در رسانه‌های جهان با بازتاب گسترده همراه بود. 

شبکه خبری بی‌بی‌سی گزارش داد که رئیس‌جمهوری ایران و «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه این کشور در سانحه سقوط بالگرد حامل آنها جان خود را از دست دادند. 

نیویورک تایمز نیز نوشت که رئیس‌جمهوری ایران در پی سانحه سقوط بالگرد جان باخت.

خبرگزاری فرانسه با پوشش فوری این خبر گزارش داد که رئیس‌‌جمهوری ایران در پی سانحه برای بالگرد حامل وی جان خود را از دست داد. 

شبکه خبری ان‌بی‌سی اعلام کرد که ابراهیم رئیسی در سقوط بالگرد وی در استان آذربایجان شرقی جان باخت. این بالگرد روز گذشته در مه شدید گرفتار شده بود و شرایط نامناسب آب و هوایی، عملیات امداد و نجات را با دشواری رو‌به‌رو کرده بود. 

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که رئیس‌جمهوری ۶۳ ساله ایران و وزیر خارجه این کشور در پی سقوط بالگرد حامل آنها در یک منطقه کوهستانی استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند. 

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران حین خدمت و ‌انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شد و درگذشت. بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود، در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد.

راشا تودی نیز گزارش داد که رئیس‌جمهوری ایران در پی سانحه سقوط بالگرد جان باخت.

القدس العربی نیز‌ گزارش داد که رئیس‌جمهوری ایران و «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه این کشور در سانحه سقوط بالگرد حامل آنها جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز