خبرگزاری کار ایران

روزنامه ایتالیایی:

در نشست آتی ناتو تصمیم مهمی درباره عزام نیرو به اوکراین اتخاذ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۴۴

رسانه‌های ایتالیا از احتمال تصممی ناتو در نشست آتی برای عدم مداخله مستقیم در اوکراین خبر دادند.

به گزارش ایلنا، روزنامه ایتالیایی کوریه دلا سرا با استناد به پیش‌نویس سند بیانیه نشست ناتو برای جولای آینده ممکن است این ائتلاف در نشست آتی خود تصمیم به عدم مداخله مستقیم در درگیری در اوکراین بگیرد. 

به نوشته این روزنامه، «عدم حضور نیرو در میدان» یکی از عبارت‌های اصلی مندرج در پیش‌نویس سند است که در نشست آتی سران ناتو طی روزهای ۹ تا ۱۱ جولای در واشنگتن به تصویب خواهد رسید و نشان می‌دهد که این ائتلاف قصد اعزام نیرو به میدان جنگ در اوکراین را ندارد.

کوریه دلا سرا گزارش داد که این نشست همچنین قصد دارد رهبری گروه تماس برای دفاع از اوکراین را از وزیر دفاع ایالات متحده به مقر ناتو در بروکسل منتقل کند.

این روزنامه با اشاره به اینکه استراتژی ایالات متحده درباره اوکراین تغییر نخواهد کرد، اما رهبران غربی قصد دارند سرعت عمل را افزایش دهند، توضیح داد که ناتو به تقویت ضلع شرقی خود ادامه می دهد و امیدوار است که ظرف چند هفته آینده گروهی متشکل از ۳۰۰ هزار سرباز آماده استقرار در امتداد خط بین بالتیک و بلغارستان تشکیل شود و علاوه بر این تامین تسلیحات برای کی‌یف با توجه به موفقیت‌های میدانی به دست آمده توسط نیروهای روسیه تسریع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز