خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۴۶

بازداشت ده‌ها معترض در محوطه دانشگاه کلمبیا توسط پلیس نیویورک، سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و هشدار رئیس سازمان بهداشت جهانی درباره وقوع فاجعه انسانی در رفخ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

- پلیس نیویورک برای متفرق کردن تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از فلسطین وارد عمل شده و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.

- وزیر خارجه انگلیس با اعلام این‌که کشورش خواستار حفظ روابط دیپلماتیک با ایران است، تأکید کرد که قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریسم در راستای منافع لندن نیست.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده هنوز برنامه معتبری از سوی اسرائیل در خصوص حفاظت از غیرنظامیان در رفح دریافت نکرده است.

 

- وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که امروز -چهارشنبه- با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد اقدام‌هایی که این رژیم همچنان باید برای افزایش کمک‌رسانی به غزه انجام دهد، صحبت خواهد کرد.

- رئیس سازمان جهانی بهداشت از اسرائیل خواست که تهاجم برنامه‌ریزی شده خود به شهر رفح را دنبال نکند.


 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز