خبرگزاری کار ایران

واللا گزارش داد:

ایلات در آستانه فروپاشی است

ایلات در آستانه فروپاشی است
کد خبر : ۱۴۳۱۸۱۴

رسانه عبری واللا در گزارشی نوشت که شهر بندری «ایلات» در حال فروپاشی است

به گزارش ایلنا، وب سایت عبری واللا در گزارشی نوشت که با توجه به کاهش فعالیت‌های اقتصادی در شهر بندری «ایلات» در پی جنگ علیه غزه و حملات ارتش ملی یمن گفت که این شهر در حال فروپاشی است.

در این گزارش تاکید شده است که ۱۵ هزار کارمند هتل در ایلات در میان بی تفاوتی تصمیم گیرندگان در اسرائیل در رابطه با فروپاشی این شهر اخراج خواهند شد.

والا توضیح داد که «موشه گافنی»، رئیس کمیته مالی در کنست اسرائیل یک ماه پیش از دولت خواست تا با درخواستی درباره طرحی که طی آن ایلات می‌تواند طی ۴ روز سرپا شود، موافقت کند

در این گزارش آمده است: «چهار روز گذشت، یک ماه گذشت اما همچنان هیچ برنامه‌ای وجود ندارد، آنچه در این هفته‌های طولانی اتفاق افتاد، یک روال بیهوده از تبادل داده‌ها و گفت و گوهای بی‌معنا از سوی وزارت دارایی بوده است». 

اعضای کمیته مالی کنست در جلسه روز سه شنبه از وزارت دارایی خواستند که فورا طرح جبران خسارت ایلات را تدوین کند و حتی تهدید کردند که در صورت عدم انجام این کار، به قانون متوسل خواهند شد.

«الی لنکری»، شهردار ایلات با ارائه داده‌های نگران‌کننده ای از این شهر گفت: « فروش فروشگاه‌ها در این ماه حدود ۳۵ درصد و هزینه‌های کارت اعتباری در ایلات از زمان آغاز جنگ در غزه حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است. این همان وضعیتی است که رسیدگی به وضعیت ایلات را ضروری می‌کند».

لانکری همچنین هشدار داد: «هتل ها به زودی تعطیل خواهند شد و نرخ بیکاری به ۵۰ تا ۶۰ درصد خواهد رسید. بدیهی است که فعالیت تجاری در تل آویو نیز ۶۰٪ کاهش یافته است، اما در ایلات به طور کامل کاهش یافته است». 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز