خبرگزاری کار ایران

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۳ گروگان این رژیم در حمله خودی

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۳ گروگان این رژیم در حمله خودی
کد خبر : ۱۴۲۷۹۶۹

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سه گروگان این رژیم در غزه به اشتباه به عنوان تهدید شناسایی شده و به ضرب گلوله کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سه گروگان این رژیم در غزه به اشتباه به عنوان تهدید شناسایی شده و به ضرب گلوله کشته شدند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان نبرد در شجاعیه (در شمال غزه)، ارتش ما به اشتباه سه گروگان اسرائیلی را به عنوان تهدید شناسایی کرد؛ در نتیجه، نیروهای ارتش به سمت آنها شلیک کردند و این گروگان‌ها کشته شدند.

وی ادامه داد: «در بازرسی‌ها و جست‌وجوهای صورت‌گرفته در محل وقوع حادثه، تردیدهایی درباره هویت این افراد ایجاد شد. سپس اجساد آنها برای معاینه به اسرائیل منتقل شده و پس از آن تأیید شد که آنها سه گروگان اسرائیلی هستند».

بر اساس این گزارش، گروگان‌ها به شرح زیر شناسایی شده‌اند:

«یوتم حییم» که از کیبوتص «کفار عزه» ربوده شد.

«سامر تالالکا» که از کیبوتص «نیر ام» ربوده شد.

مرد دیگری که خانواده‌اش درخواست کردند نامش منتشر نشود.

هاگاری گفت که ارتش اسرائیل بلافاصله بررسی این حادثه را آغاز کرد.

وی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت که مقام‌های ارتش اسرائیل «گمان می‌کنند که این سه اسرائیلی کشته‌شده، یا در جریان نبرد شجاعیه اقدام به فرار کرده‌ بودند یا توسط حماس رها شده بودند». 

هاگاری گفت که نمی‌تواند فوراً پاسخ دهد که آیا این سه مرد، دستان خود را بالا آورده‌اند یا به زبان عبری برای سربازان فریاد زده‌اند.

این مقام نظامی صهیونیست افزود: «ارتش اسرائیل تاکید می‌کند که این یک منطقه جنگی فعال است که در چند روز گذشته درگیری‌های مداوم در آن رخ داده است».

هاگاری گفت: «درس‌های فوری از این رویداد گرفته شده است که به تمام نیروهای ارتش اسرائیل در میدان انتقال داده شده است».

وی ادامه داد: «ارتش اسرائیل از این حادثه غم‌انگیز ابراز پشیمانی کرده و به خانواده‌ها تسلیت می گوید».

وی افزود که مأموریت ما یافتن مفقودین و بازگرداندن همه گروگان‌ها به خانه است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز