خبرگزاری کار ایران

امیر قطر:

نشست شورای خلیج فارس در بحبوحه چالش‌های منطقه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۰۷

امیر قطر تاکید کرد که نشست شورای کشورهای خلیج ‌فارس‌ در بحبوحه چالش های بزرگ منطقه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر از سران و نمایندگان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که برای شرکت در چهل و چهارمین اجلاس سران شورا وارد دوحه شده‌اند، استقبال کرد.

امیر قطر با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:‌ «به برادرانم، رهبران و نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در کشور دوم خود، قطر خوش آمد می‌گویم. چهل و چهارمین اجلاس سران شورا در زمانی برگزار می‌شود که منطقه ما و جهان شاهد چالش های بزرگی است. کشورهای حوزه خلیج (فارس) می‌توانند نقش‌هایی را ایفا کنند که به حل این چالش‌ها و کاهش پیامدهای آنها کمک کند».

نشست شورای وزیران شورای همکاری خلیج فارس به ریاست «محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی»، وزیر خارجه قطر روز یکشنبه در دوحه برگزار شد و طی آن پرونده های مرتبط با همکاری کشورهای عضو و مسئله فلسطین به ویژه موضع واحد این کشورها در قبال توقف جنگ مورد بررسی قرار گرفت. 

شورای همکاری که در ۲۵ مه سال ۱۹۸۱ میلادی تأسیس شد، شامل کشورهای عربستان سعودی، امارات، قطر، کویت، بحرین و سلطان نشین عمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز