خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی بایدن و ترودو درباره تحولات روسیه/ انتشار تصاویری از لاشه هواپیمای نظامی سرنگون‌شده توسط واگنر/ درخواست دادستان مستقل برای تعویق محاکمه ترامپ

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۵۰

گفت‌وگوی بایدن و ترودو درباره تحولات روسیهT انتشار تصاویری از لاشه هواپیمای نظامی سرنگون‌شده توسط واگنر و درخواست دادستان مستقل برای تعویق محاکمه ترامپ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دادستان مستقل درخواست کرد که محاکمه رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پرونده اسناد محرمانه و حساس از ماه آگوست به دسامبر موکول شود.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به اوضاع امنیتی جاری در کرانه باختری قصد استقرار شمار بیشتری از نیروهای خود در این منطقه را دارد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که درباره تحولات اخیر در روسیه با چندین رهبر جهان، از جمله رئیس‌جمهوری آمریکا گفت‌وگو کرده است.

- ارتش اوکراین اعلام کرد که خطوط مقدم در سرتاسر این کشور در دو روز گذشته شاهد نبردهای سنگینی بوده و بیش از ۲۰ درگیری در مناطقی در دونتسک - عمدتاً لیمان، مارینکا و باخموت - رخ داده است.

- ویدئوها و تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که لاشه هواپیمای نظامی را نشان می‌دهد که طبق گزارش‌ها توسط گروه واگنر در یک منطقه روستایی در جنوب روسیه سرنگون شده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر کانادا، درباره تحولات روسیه پس از شورش کوتاه‌مدت گروه واگنر صحبت کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز