خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

اظهارات غرب درباره حمله روسیه به اوکراین، جنون و وحشت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۱۶

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اظهارات غرب درباره احتمال حمله روسیه و تسلط بر کی‌یف را جنون‌آمیز توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که تفکر کشورهای غربی در مورد اینکه کی‌یف را طی چند روز می‌توان شکست داد، دیوانگی و وحشت است.

پولیانسکی روز گذشته -شنبه- در واکنش به مطالبی که رسانه های غربی در این زمینه منتشر کردند، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «دیوانگی و وحشت همچنان ادامه دارد. اگر بگوییم ایالات متحده می‌تواند در یک هفته لندن را شکست دهد که منجر به کشته شدن ۳۰۰ هزار نفر خواهد شد و بگوییم این بر اساس اطلاعاتی است که ما فاش نمی‌کنیم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا این برای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها صادق است؟ خیر! بنابراین چنین موضوعی برای روسیه و اوکراین نیز درست نیست». 

خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه پیش از این به نقل از مقام‌های ناشناس آمریکایی اعلام کرده بودند که در صورت حمله روسیه به اوکراین، نیروهای روس می‌توانند کی یف را طی دو روز شکست دهند.

 آنها همچنین تأکید کردند که تعداد کل قربانیان در نتیجه درگیری احتمالی بین روسیه و اوکراین ممکن است به حدود ۸۵ هزار نفر برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز