خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استاندار بوشهر خبر داد:

ثبت‌نام 1986 نفر برای اعزام به مراسم اربعین

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ثبت‌نام 1986 نفر برای اعزام به مراسم اربعین در سال جاری را خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عباس جمشیدی ضمن گرامی داشت آغاز هفته دولت در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با بیان اینکه تمهیدات مطلوبی برای برگزاری مراسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اندیشیده شده است، اظهار داشت: برای اعزام زائران به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی هماهنگی لازم با نظارت و کنسولگری عراق انجام شده و سازمان حج و زیارت ثبت نام از زائرین را آغاز کرده است.

وی افزود: هم اکنون ثبت نام در 23 دفتر مرتبط با سازمان حج و زیارت و 18 دفتر موقت در سراسر استان بوشهر در حال انجام است که 1986 نفر ثبت نام کرده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از عزیمت  انفرادی به کربلای معلی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به زائران دستگاه‌های استانی در منطقه خدمات خود را ارائه می‌کنند.

جمشیدی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: برای هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی کمیته‌های 8 گانه ستاد اربعین استان بوشهر تشکیل و فعال شده است.

کد خبر : ۴۰۲۸۵۱