خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری بوشهر خبر داد:

آزادی 80 زندانی غیرعمد استان بوشهر در سال جاری

آزادی 80 زندانی غیرعمد استان بوشهر در سال جاری
کد خبر : ۳۵۳۹۴۳

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: امسال ۸۰ نفر از زندانیان استان بوشهر آزاد شده‌اند و امیدواریم با همکاری مردم زمینه آزادی ۱۲۵ زندانی جرایم غیر عمد دیگر فراهم شود.

علی جمادی پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان بوشهر اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات مناسبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اصلح و تربیت یکی از مهمترین اهداف مجازات زندان است، خاطرنشان کرد: در کنار مجازات ارعابی باید به گونه ای به اصلاح و تربیت توجه شود که فرد به عنوان یک فرد مفید و عضو فعال جامعه تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های خیرین و ستاد دیه استان در بوشهر برای آزادی زندانیان، اضافه کرد: باید با راهکارهای مناسب از تراکم حضور افراد در حبس و زندان پیشگیری شود.

وی با اشاره به اینکه امروز با تلاش شورای اسلامی و شهرداری شهر بوشهر  ۲۲ نفر از این زندانیان با جرایم غیرعمد آزاد شدند، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ نفراز زندانیان استان بوشهر آزاد شده‌اند.

جمادی کل بدهی این زندانیان را ۱۶ میلیارد ریال برشمرد و گفت: از این رقم ۹ میلیارد ریال را شکات مورد بخشش قرار داده و مابقی که معادل ۳.۵ میلیارد ریال بود توسط ستاد دیه با همکاری شورای شهر و شهرداری بوشهر تامین شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۲۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد در ندامتگاه بوشهر به سر می‌برند خاطرنشان کرد: با حمایت و مساعدت مردم امکان ایجاد زمینه آزادی آنها فراهم می‌شود.

در این مراسم ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان بوشهر با همکاری ستاد دیه استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری بوشهر آزاد شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز