خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی رشد در بوشهر

اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی رشد در بوشهر
کد خبر : ۳۴۰۸۸۲

مرور فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم رشد که از سوم بهمن‌ماه در بوشهر آغاز شده تا هفتم بهمن‌ماه جاری در 18 منطقه آموزش و پرورش استان اکران خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم رشد در بوشهر با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: پس از سال‌ها که هیچ فیلمی از استان بوشهر به این جشنواره ارسال نشده بود در این دوره، 25 فیلم از بوشهر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که 2 فیلم«به‌دنبال زندگی»به کارگردانی دنیا کرم‌زاده و «روزی روزگاری آب» به کارگردانی سعیده کلانی به بخش دانش‌آموزی این جشنواره راه یافتند.

عبدالرضا امانی‌فر ادامه داد: فیلم «به‌دنبال زندگی» موفق به کسب مقام سوم و همچنین منتخب صلیب سرخ شد. فیلم «نمره چهار» نیز به کارگردانی مهران ملکوتی مقام اول بخش داستانی بلند را کسب کرد.

امانی‌فر با بیان اینکه 32 فیلم در این هفته در بوشهر و 18 شهرستان استان اکران می‌شود، افزود: 35 دوره از این جشنواره، تنها در تهران برگزار می‌شد. از آن پس، آئین گشایش جشنواره بین‌المللی فیلم رشد آبان‌ماه هر سال در تهران برگزار و سپس به‌صورت دوره‌ای در استان‎های دیگر انجام می‌شود. امسال مرور آثار منتخب جشنواره در استان بوشهر و استان فارس به‌طور همزمان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: آئین پایانی این جشنواره در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر