خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی‌بوشهر خبر داد:

اعطای کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کارا کارت)

اعطای کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کارا کارت)
کد خبر : ۳۴۰۱۴۲

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک محسوب می‌شود که دارنده آن می‌تواند نوسانات خرید خود را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا، مصدق کشاورزی با اعلام این خبر گفت:تلاش شده تا این کارت اعتباری به طور گسترده بین اقشار مختلف توزیع شود.

مدیر اجتماعی اداره کل رفاه بوشهر با اشاره به اینکه این طرح در تعاونی های سراسر کشور، فروشگاههای زنجیره ای رفاه، اتکا، شهروند، امکان، فرهنگیان و اسکات قابل پذیرش است، تصریح کرد: کلیه اقشاری که بتوان از درآمدهای ماهانه آنان با روش های بسیار ساده اقساط ماهانه را کسر کرد بتدریج مشمول این طرح خواهند شد.

مصدق کشاورزی افزود: در مرحله اول اجرای طرح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، در مرحله دوم بازنشستگان کشوری و در صورت تمایل سایر وزارتخانه و کارکنان دولت مشمول این طرح خواهند بود و تلاش می شود برای کارگران و افراد بخش خصوصی که حق بیمه را به تامین اجتماعی می پردازند و اقشار تحت پوشش نهادهای اجتماعی کارت صادر می شود.

وی گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی که بالغ بر دو میلیون و 700 هزار نفر هستند، می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک 10001422 درخواست خود را برای دریافت کارت اعلام کنند.

کشاورزی افزود: بهتر است بجای ارسال کد ملی در سامانه www.samanehrefah.ir (سامانه رفاه) ثبت نام نمایند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: اگر کد ملی خود را پیامک کنند که پس از صدور کارت اعتباری از طریق بانک پیامکی مبنی بر مراجعه جهت دریافت کارت خود را دریافت خواهند نمود که پیش بینی می شود حداکثر پس از 15 روز از ارسال پیامک کارت مربوطه صادر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر