خبرگزاری کار ایران

مرحله استانی مسابقات قرانی اوقاف اول آذر در بوشهر برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۲۰۳۱۰

این مسابقات در مرحله استانی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، ابتهال، مدیحه سرایی، هم خوانی، دعا خوانی در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

مرحله استانی مسابقات قرانی اوقاف اول آذر در بوشهر برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، این مسابقات در مرحله استانی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، ابتهال، مدیحه سرایی، هم خوانی، دعا خوانی در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
احمد اسمعیلی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت: مرحله استانی سی ششمین دوره مسابقات قران کریم سازمان اوقاف وامور خیریه کشور با حضور ۳۰۰ نفر برگزیده مرحله شهرستانی که از میان ۱۴ هزارنفر توانسته حائز رتبه‌های اول دوم یا سوم در دو رده شکوفه‌ها(زیر ۱۶ سال) و بزرگسالان(بالای ۱۶) سال شوند جمعه ۱ آذر ماه در امامزاده مهیمن بوشهر برگزار خواهد شد.
اسمعیلی افزود: این مسابقات در مرحله استانی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، ابتهال، مدیحه سرایی، هم خوانی، دعا خوانی در دو گروه خواهران وبرادران برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم هر گروه جوایز نقدی دریافت خواهند کرد و به مسابقات کشوری راه پیدا می‌یابند.
وی در پایان خاطر نشان شد نفرات برگزیده مرحله کشوی به مرحله بین المللی راه پیدا خواهند کرد که در خاور میانه و جهان بی‌نظیر است و تاکنون هم استانی‌های ما در رشته اذان و قرائت توانسته‌اند در این مسابقات حائز رتبه‌های بر‌تر شوند.

ارسال نظر