خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه :

کارکنان شرکت های نفتی برای تست pcr مراجعه نکنند/ بخش کرونایی بیمارستان فعال شده / ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است

کارکنان شرکت های نفتی برای تست pcr مراجعه نکنند/ بخش کرونایی بیمارستان فعال شده / ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است
کد خبر : ۱۰۶۱۷۷۲

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه گفت : انجام تست PCR در مراکز شبکه بهداشت و آزمایشگاه تشخیص طبی مستقر در درمانگاه ابن سینای منطقه ویژه صورت می گیرد و کارکنان شرکت های نفتی برای انجام این فرآیند به بیمارستان نبی اکرم ( ص ) مراجعه نکنند.

 خشایار وطن خواه صبح امروز در گفت با خبرنگار ایلنا در عسلویه با اعلام این مطلب افزود : با توجه به خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان های پارسیان، جم، وکنگان ، حجم مراجعه به بیمارستان عسلویه افزایش یافته است ، اما انجام سی تی اسکن فقط با تشخیص پزشک داخلی در این مکان صورت می گیرد. 

وی افزود : با توجه به شرایط موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت شهرستان عسلویه بخش کرونای بیمارستان را دوباره فعال کردیم و تا کنون چندین بیمار کرونایی که سه نفر آنها بومی شهرستان هستند بستری هستند.

وطن خواه اضافه کرد :متأسفانه هنوز عده‌ای بدون ماسک به بیمارستان مراجعه می‌کنند اما ما از ورود اینگونه افراد جلوگیری می کنیم و به جز موارد اورژانسی به این افراد خدمات پزشکی نمی دهیم.

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه افزود : سال گذشته چندین ماه ماسک رایگان به مراجعه کنندگان اهدا کردیم . انتظار می‌رود مردم هنگام خروج از درب منازل و در محیط های عمومی و پر تردد حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد : اگرشهروندان محترم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند وضع شهرستان بدتر از این خواهد شد.

وی در پایان افزود :کادر درمان بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه در آمادگی کامل به سر می برد و تمهیدات لازم جهت مقابله و کنترل بحران کرونا  پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر