خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست استان بوشهر در گفت وگو با ایلنا :

با آزاد شدن خودروهای توقیفی ؛ سهمیه بندی ارسال بسته‌های پستی حذف می شود

با آزاد شدن خودروهای توقیفی ؛ سهمیه بندی ارسال بسته‌های پستی حذف می شود
کد خبر : ۱۰۱۰۸۳۸

مدیرکل پست استان بوشهر گفت : هیچ تکلیفی مبنی بر عدم تحویل گیری بسته های بیش از 2 کیلو به دفاتر پستی استان بوشهر نداشته ایم.

علی پارسیده، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود : با توجه به اینکه تعدادی از خودروهای حامل بسته های پستی ما در مسیر های درون و بیرون استانی به دلایل متعددی توقیف شده اند و همچنین خودروهای شخصی تحت قرارداد ما نیز به همین علت همکاری با این اداره کل را کمتر کرده اند ، در حال حاضر تا رفع این مشکل ، خدمات پستی ما کمتر شده است و ناچار به ایجاد سهمیه بندی در شهرستان ها به میزانی که از نظر زمان مجاز ارسال و تحویل بسته های پستی ، تاخیر نداشته باشیم ، شده ایم .

وی اضافه کرد : با پی گیری های انجام شده از طریق استانداری و سایر دستگاه های مرتبط در استان در حال پی گیری و رفع این مشکل هستیم و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل به طور کامل رفع شود.

او در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا درباره تاثیر منفی این موضوع بر روند کسب و کارهایی که به صورت آنلاین و سفارشی انجام می پذیرد بیان کرد : بخش عمده ای از کسب و کار مردم بخصوص با توجه به شرایط کرونایی موجود از طریق سفارش آنلاین و ارسال کالا به وسیله پست به مقصد انجام می پذیرد و اداره کل پست هم حسب دستور وزیر محترم بدون هیچ گونه تعدیل و کم و کاستی در حال انجام وظیفه است. ترافیک پستی ما هم از زمان شیوع ویروس کرونا بسیار بیشتر شده که بر اساس آمار ها بیش از 60 درصد این اضافات مربوط به خرید و فروش های اینترنتی بوده است .ضمناً  در دو ماه اخیر نیز بیش از 30 درصد به ترافیک های پستی قبلی اضافه شده واین فرصتی است برای رونق کسب و کارهای استان ، که بخشی از این زنجیره توسط اداره پست انجام می گردد و ما هم تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی آن به کار خواهیم بست .

پارسیده اضافه کرد : در سال جاری نیز تسهیل در خدمات رسانی به مردم استان تعداد 3 دستگاه خودروی باری استیجاری به مسیر حمل و نقل ما اضافه شده است و این نشان دهنده ارتقاء سطح خدمات اداره کل پست استان بوشهر  است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز