خبرگزاری کار ایران

در هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران صورت گرفت؛

دریافت نشان روابط عمومی برتر توسط مهندس عظیمی مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات ایران

دریافت نشان روابط عمومی برتر توسط مهندس عظیمی مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات ایران
کد خبر : ۹۹۶۵۳۹

بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران در هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.

شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در آبان ماه سال جاری در بخش های کارگاه های تخصصی، سخنرانی، ارائه مقالات و اعطای نشان با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی با مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان روابط عمومی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

در این مراسم ، دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) به صورت آنلاین و دکتر هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران (ISPR) و دکتر سیما سادات لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر سید غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، سخنرانی های خود را خطاب به حاضران بیان کردند.

دریافت نشان روابط عمومی برتر توسط مهندس عظیمی مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات ایران

در پایان مراسم، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به دلیل  رعایت استانداردهای(علمی، صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در بخش معرفی روابط عمومی های برتر هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده در سطح ملی، لوح‌ سپاس «روابط عمومی برتر» در رشته مدیریت راهبری روابط عمومی را به خود اختصاص داد که مهندس سید محمد عظیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران آن را از دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کرد.

گفتنی است شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای عرصه روابط عمومی‌های کشور می باشد که با روش‌های علمی و پژوهشی با حضور شرکت‌ها، نهادها، مؤسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون برگزار و در این بین وزارت نفت، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، سازمان جنگل ها، بیمه مرکزی کشور، سازمان دامپزشکی کشور، مراتع و آبخیزداری کشور، ایرانسل، بانک صادرات، بانک مسکن، بانک سپه، بانک رفاه، بیمه ملت، بیمه آسیا، بیمه ما، فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، صنایع مس ایران، فولاد هرمزگان، فولاد بناب، گروه مالی گردشگری و ..... در برترین‌های روابط عمومی کشور موفق به کسب عناوین برتر در سطح ملی و استانی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز