ساخت ریموت خودروهای داخلی و خارجی
بعضی از خودروهای جدید خارجی فقط با وارد کردن کد مخصوص به خود باز می شوند و در صورتی که مفقود شوند، فرد باید به شرکت خودروسازی مراجعه کرده و کد دیگری برای سوئیچ ماشین بگیرد.
سایت کلید کار خدمات مختلفی از جمله ساخت ریموت و سوئیچ انجام می دهد. این سایت ریموت خود روهایی از جمله مزدا، هیوندا، پژو و رنو را می سازد. سایت کلید کار به طور 24 ساعته در خدمات مشتریان بوده و در تمام ساعات شبانه روز به افراد کمک می کند.
کلید کار برای این که بتواند قفل یک خودرو را باز کند یا یک سوئیچ یدک برای خودرو بسازد، نیاز به ابزار مختلفی دارد و بدون وجود این ابزار ساخت سوئیچ یدک امکان پذیر نمی باشد. به طور کلی می توان گفت فرد کلید کار برای باز کردن قفل ماشین و همچنین ساخت سوئیچ یدک باید ابزارهای خاصی داشته باشد. این ابزارها نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و کلید کاران می توانند با استفاده از این ابزار، برای خودروها سوئیچ یدک درست کنند. لازم به ذکر است که بعضی از خودروهای جدید خارجی فقط با وارد کردن کد مخصوص به خود باز می شوند و در صورتی که مفقود شوند، فرد باید به شرکت خودروسازی مراجعه کرده و کد دیگری برای سوئیچ ماشین بگیرد.
ریموت مزدا
ریموت هایی که مخصوص مزداهای قدیمی هستند، نیازی به وارد کردن کد نداشته و با وارد کردن سوئیچ، ماشین روشن و خاموش می شود. مراکزی که تیغه های برنجی دارند بهترین مراکز برای ساخت ریموت مزدا هستند زیرا تیغه های برنجی در مقایسه با دیگر تیغه ها از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار هستند. افراد باید در صورت گم شدن سوئیچ خودروی مزدا به مراکزی مراجعه کنند که در زمینه ساخت سوئیچ مزدا به صورت تخصصی فعالیت دارند. افرادی که در این مراکز کار می کنند، تخصص و مهارت زیادی در زمینه ساخت و تعمیر ریموت و سوئیچ مزدا دارند و در نتیجه می توانند به افراد مراجعه کننده کمک کنند.
بر خلاف خودروهای قدیمی مزدا، ریموت خودروهای جدید مزدا فقط از طریق وارد کردن کد کار می کنند. خودروهای جدید مزدا دارای سیستم دزدگیر بوده و در مقایسه با خودروهای قدیمی از امنیت بیشتری برخوردار هستند.
اگر تمام کلیدهای خودرو گم شوند، ماشین با یک کلید روشن نخواهد شد و فقط در صورت کد دادن به سوئیچ روشن می شود. ساخت سوئیچ یدک خودروهای مزدای جدید، به سختی سایر خودروهای جدید نمی باشد و برای وارد کردن کد جدید برای ریموت، نیازی نیست افراد برای دریافت کد به نمایندگی مراجعه کنند. برای ساخت ریموت یدک بعضی از خودروهای مزدا از جمله مزدا نیو، باید کد مخصوصی وارد شود.
مراحل کددهی ریموت این خودرو با ریموت مزدا 3 متفاوت می باشد در حقیقت می توان گفت تمامی ریموت های دست دوم این خودرو، برای سایر خودروهای مزدا قابل استفاده است. خودروی مزدا نیو مجهز به ریموت کیلس( بدون کلید) هستند و در داخل ریموت این خودرو، کلیدی برای مواقع اضطرای قرار دارد.
این کلید یک قطعه الکترونیکی دارد و برای روشن کردن خودرور در مواقع اضطراری داخل ریموت قرار گرفته است. هنگامی که ریموت خودرو گم می شود و افراد به مراکز کلید سازی دسترسی ندارند، داشتن ریموت یدک کمک بزرگی به افراد می کند.
ریموت هیوندا
خودروی هیوندا یکی از خودروهای کره ایی بوده و در سال های اخیر طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. هیوندا و کیا دو کمپانی خودرو سازی کره ایی هستند که از نظر ظاهر شباهت هایی به یکدگیر دارند ولی ساختار داخلی این دو خودرو با یکدیگر متفاوت است.
تفاوت این دو خودرو مربوط به ریموت بوده و به موارد فنی آنها مربوط نمی شود. ریموت خودروی هیوندا مانند بسیاری از ریموت ها در انواع مختلفی ساخته می شود و با توجه به مدل هیوندا، ریموت آن نیز تولید می شود. ریموت هیوندا یکی از حرفه ایی ترین انواع ریموت است و در انواع مختلفی ساخته می شود. ریموت خودرو هیوندا مزیت های زیادی دارد و یکی از مهمترین آپشن های این خودرو این است که نمی توان از یک ریموت هیوندا، برای روشن کردن یک خوروی هیوندای دیگر استفاده کرد. ریموت های هیوندا از نظر ساختار داخلی با یکدیگر متفاوت هستند و در حقیقت هر کدام از ریموت ها ساختاری جداگانه دارند.
ریموت های هیوندا فقط مخصوص به یک خودرو است و با یک ریموت نمی توان سایر ماشین های هیوندا را روشن نمود. این به این معناست که ریموت های هیوندا کاملا اختصاصی هستند و این امر امنیت خودرو را بالا می برد. ریموت یدک هیوندا از نظر ساختار هیچ تفاوتی با ریموت اصلی ین خودرو ندارد و تنها تفاوتی که دارند، شکل ظاهری آن است. ریموت اصلی هیوندا از ریموت یدک آن، بزرگتر است. ممکن است ریموت هیوندا در اثر ضربه خوردن خراب شود و آسیب ببیند، پس بهتر است در نگهداری این ریموت دقت زیادی شود. هنگام تعویض یا ساخت ریموت هیوندا باید به این نکته دقت کرد که رمز گذاری روی ریموت به درستی انجام شود در غیر این صورت ممکن است خودروی هیوندا روشن نشود.
ریموت رنو ساندرو
خوردوری رنو ساندرو، خودرویی هاچ بک و ساخت کشور فرانسه است. این خودرو از سال 94 توسط کمپانی پارس خودرو در دو مدل اتومات و دنده ایی وارد بازار خودروی ایران شد. خودروی رنو ساندرو از نظر فنی شباهت زیادی با خودروی ال 90 دارد و مصرف سوخت هر دو خودرو نسبتاً پایین است. قیمت ساخت ریموت خودروی رنو ساندرو در مقایسه با ال90 گران تر است و این ریموت با دستگاه های خاصی ساخته می شود. ریموت خوروری ساندرو شباهت زیادی به ریموت ال 90 دارد و تنها تفاوتی که دارند، بلندتر بودن تیغه ریموت ساندرو نسبت به ال 90 است.
ریموت ساندرو نیاز به یک باطری دارد و بهتر است در این ریموت از یک باطری با کیفیت استفاده شود. برای ساخت ریموت یدک ساندور بهتر است افراد به مراکز معتبر مراجعه کنند زیرا ساخت این ریموت نیاز به وارد کردن کد دارد و این کار فقط با استفاده از دستگاه های مخصوص امکان پذیر است. سیستم ترمز این خودرو به وسیله یک شرکت آلمانی طراحی شده است.
ریموت پژو
ریموت خودروی پژو در مدل های مختلفی ساخته می شود و به طور کلی می توان گفت هر خودروی پژو ریموت مخصوص به خود را دارد و با آن ریموت روشن و خاموش می شود. خودروی پژو 206 یکی از انواع پژو بوده که اولین بار در سال 1998 در کشور فرانسه تواید شد. این خودرو به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. ریموت پژو 206 فقط برای خودروهایی که در کشور ایران مونتاژ می شوند، قابل استفاده است. سیستم برق خودروهایی که در بین سال های 82 تا 91 تولید شده اند، مالتی پلکس است. ریموت خودروی 206 فرکانسی در حدود 433 مگاهرتز دارد. برای ساخت ریموت ایموبلایزر این خودرو، حتماً باید از دستگاه های تخصصی استفاده کرد.
برای تعریف ریموت خودرو وجود کارت کد سوئیچ ضروری است. کمپانی ایران خودرو هنگان تحویل خودرو به مشتری، این کارت را نیز به او تحویل می دهد. اگر کارت کد ریموت گم شود، این کد از طریق قطعه BSI و توسط دستگاه تعریف کلید، قابل استفاده خواهد بود. همه ریموت کنترل های خودروی 206، باطری داخلی دارند و قبل از این که برای خودرو کد دهی شوند، امتحان شده و سالم بودن آنها تضمین می شود.
در حقیقت می توان گفت ریموت 206 یکی از مهمترین قطعات این خودرو محسوب می شود. این ریموت از 5 قسمت تشکیل شده است و مهمترین قطعه آن برد یا کیت آن است.