خبرگزاری کار ایران

مهمترین دلایل برای خرید هود با کیفیت میلان

مهمترین دلایل برای خرید هود با کیفیت میلان
کد خبر : ۹۹۰۷۶۹

هود آشپزخانه میلان از اصلی ترین محصولات شرکت میلان برنز سینا که تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه ازجمله سینک ظرفشویی، گاز رومیزی، هود، فر توکار وشیرآلات است؛ می باشد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد هود میلان صحبت کنیم که کیفیت آن چگونه است و به بررسی مهمترین ویژگی های هود میلان که آن را از سایر برند ها متمایز می کند، بپردازیم.

هود آشپزخانه

قبل از این که در مورد کیفیت و ویژگی های هود میلان صحبت کنیم، کمی در مورد خود این وسیله صحبت کنیم. همه می‌دانیم که هود آشپزخانه به نوعی هواکش است و بوی غذا و روغن و ... را از بین می‌برد. قطعا غذاهای خوشمزه و دلچسبی که درست می‌کنید بوی خوبی دارد اما این غذاها با روغن درست می‌شود و باعث ایجاد دود می‌شود که ممکن است خود آشپز و اعضای خانواده را اذیت کند. بعد از یک مدتی که این دود در فضای خانه بپیچد تمام اعضای خانواده از اشتها می‌افتند و دیگر میلی به غذای هر چند خوشمزه ندارند.

پس اختراع این وسیله در آشپزخانه غنیمتی با ارزش است که باید قدر آن را بدانیم. امروزه هودها در شکل‌های مختلفی وجود دارند و تنوع زیادی در بازار دارند که انتخاب را برای شما خانم‌ها سخت کرده است زیرا هر کدام زیبایی خاصی دارند. مشخص است که ظاهر هود هم بسیار در بحث دکوراسیون آشپزخانه اهمیت دارد و می‌تواند به آشپزخانه شما جلوه‌ای زیبا ببخشد.

این نکته را هم فراموش نکنید که کیفیت هود بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد پس در انتخاب آن دقت کنید. همیشه قبل از خرید هود ، کمی وقت بگذارید و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید که دیگر پشیمانی سودی ندارد. یک هود با کیفیت هودی است که همه‌ی نیازهای مخاطب را پاسخ دهد.

مکش هود آشپزخانه

میزان هوایی که هود در دقیقه، هوا را خارج می‌کند بر واحد متر مکعب محاسبه می‌شود. قبل از خرید هود باید دقت کنید که نوع خروجی هود منزل شما چگونه است، یعنی قطر دریچه‌ای که در دیوار به کار رفته و هم‌چنین قطر لوله به کار رفته در دیوار هم حائز اهمیت است. فرض کنید شما هودی با خروجی هزار متر مکعب تهیه کنید و خروجی شما 10 تا 15 سانتی متر است، مشخص است که هود نمی‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد و قطعا مکش کمتری خواهد داشت و علاوه بر آن ایجاد صدای بیشتری می‌کند که بسیار آزار دهنده است. نصب صحیح هود بسیار اهمیت دارد زیرا بر میزان مکش آن تاثیر می‌گذارد. برای خرید،  قیمت هود هم برای شما اهمیت دارد پس به دنبال کیفیت و قیمت مناسب باشید. هود میلان از آن دسته از هود‌هایی است که علاوه بر کیفیت و زیبایی، قیمت مناسبی هم دارد که مشتری را راضی می‌کند و لبخند بر لب‌هایش می‌نشاند.                            

انواع هود

اگر به بازار بروید و به دنبال هود آشپزخانه باشید هودهای مختلفی را مشاهده می‌کنید. هودهای تصفیه کننده، بوی غذا و دود و گرد و غبار را به داخل می‌کشند و و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هودهای دارای خروجی هوا به یک کانال متصل هستند که گرو و غبار و بو و ... از طریق آن به بیرون می‌رود. در نظر داشته باشید که هودها فقط برای فضای آشپزخانه نیستند، هودهای صنعتی هم وجود دارند که برای آشپزخانه‌های صنعتی یا محیط‌های آزمایشگاهی به کار گرفته می‌شود. هود های آشپزخانه عموما در سه مدل مورب، شومینه ای و مخفی تولید و به بازار عزضه می شوند.

چرا هود میلان بخریم؟!

یکی از بهترین ویژگی های هود میلان این است که در سایزهای مختلف و تنوع زیاد وجود دارد و می‌توانید، متناسب با فضای خود آن را خریداری کنید. موتور هود میلان دارای کیفیت و مکش بالایی است و وقتی از آن استفاده کنید متوجه این کیفیت خواهید شد. صدا ها گاهی موجب آزار و اذیت می‌شوند، هود میلان کمترین سر و صدا را هنگام کار کردن ایجاد می‌کند که از این نظر توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. تنها قیمت مناسب کافی نیست، بلکه برندی مانند میلان را پیدا کنید که علاوه بر قیمت خوب کارایی و کیفیت خوبی هم داشته باشد. برای تجربه یک خرید خوب به سایت فروشگاه مرکزی میلان مراجعه کنید و محصولات آن را بررسی کنید.

بررسی فنی ساختار و کیفیت هود میلان

موتورهود: موتور هود های میلان در نوع موتور فلز و موتور پلاستیکی تولید می شود. در هودهای موتور فلزی جنس موتور هود از پوسته و پروانه ی فلزی (غیر قابل اشتعال) می باشد. در سایر هودها پوسته و پروانه موتور آنها از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است و مهمترین ویژگی این موتور ها دو پروانه بودن آنهاست. که باعث بالاتر رفتن قدرت مکش هود میلان در مقایسه با سایر هودها در برند های مشابه داخلی است.

موتور هود میلان دارای ترموگارد (سیستم خنک کننده) می باشد.

فیلتر هود: فیلترها ازجنس آلومینیوم سه لایه با قطر توری 0.5 می باشند، که همین مزیت باعث بالارفتن مقاومت فیلتر در برابر حرارت گاز می شود. فیلتر آلومینیومی هود میلان قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

شیشه هود: شیشه ی هود میلان با ضخامت 5 میلیمتر تولید می شود که سبب بالاتر رفتن مقاومت در برابر ضربه و حرارت می گردد. باید اشاره کرد که ضخامت شیشه در سایر برندها 4 میلیمتر می باشد.

روشنایی هود: تامین سیستم روشنایی هود از طریق هالوژن های SMD که توسط تیم حرفه ای میلان طراحی شده اند، صورت می گیرند. مهمترین ویژگیهای هالوژن این هودها عمر مفید 50 هزار ساعته و طول بلند آنهاست که سبب روشنایی کامل بر روی اجاق گاز می گردد.

قدرت مکش:  قدرت مکش هود میلان 800 مترمکعب است، از این رو هیچ بویی در هنگام و پس از آشپزی در آشپزخانه شما باقی نمی ماند.

میزان صدای هود: با توجه به آن که هود میلان دارای موتور پر قدرت و مکش خیلی بالاس اما صدای بسیار پایینی است. همین وییگی آن را به کم صدا ترین هود در بازار داخلی مبدل کرده است. با صدای کم هود میلان در سکوت و آرامش آشپزی کنید!

قیمت هود: قیمت هود میلان بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. برند میلان با هدف حمایت از اقتصاد خانوار ایرانی اقدام به تولید هود های با کیفیت و مقرون به صرفه کرده است. با توجه به این رویکرد شرکت میلاد در بین مدل های هودها خود، چندین مدل هود ارزان قیمت (بدون افت کیفیت در قطعات، طراحی و ساختار هود) را تولید و روانه بازار کرده است . این هود ها مناسب برای آن دسته از عزیزانی است که بودجه کمتری برای خرید هود دارند.

از دیگر ویژگی های هود میلان باید به سیستم زمان بندی (تنظیم ساعت برای خاموش و روشن شدن هود)، صفحه کنترل لمسی و سیستم کنترل از راه دور اشاره کرد.

در آخر باید خاطر نشان کرد که طبق درخواست سازمان استاندارد کشور، ساختمان هود آشپزخانه باید بدون هیچ لبه ی تیز و برنده ای تولید شود. تیم طراحی پرتلاش و حرفه ای میلان این مورد را در تمام مدل های هود خود رعایت کرده و انواع هود زیبا و متنوع میلان را با طراحی استاندارد و مدرن روانه بازار کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز