خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت‌های انتشار رپورتاژ آگهی

بهترین سایت‌های انتشار رپورتاژ  آگهی
کد خبر : ۹۸۶۷۱۸

قبل از شروع معرفی فاکتور ها و المان های بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ اگهی ابتدا مقاله را با یک مقدمه شروع میکنیم :

امروزه با گسترش کسب و کاری های اینترنتی و به طبع افزایش حجم  بازاریابی و تبلیغات اینترنتی روش های مختلفی در این زمینه معرفی و روی کار آمده است. همه ما به خوبی میدانیم که تبلیغات یکی از اصلی ترین ارکان افزایش فروش و برندینگ هر کسب و کاری به شمار میرود. حال اینکه چه نوع تبلیغاتی و در چه بستری تبلیغات کردن سوالی است که یافتن پاسخ درست آن برای هر کسب و کاری میتواند به منزله موفقیت و پیش گرفتن آن کسب و کار نسبت به رقبای خود باشد.

امروزه با گسترش فضاهای مجازی و افزیش روز افزون مخاطبین و کاربران اینترنت سبب شده که این بستر فرصت مناسبی برای تبلیغات و معرفی محصول یا خدمات شرکت ها و کسب و کار های مختلف قرار بگیرد. از این رو امروزه کمتر کسب و کاری را پیدا خواهید کرد که بودجه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات به روش سنتی( بیلبرد شهری، روزنامه و مجلات کاغذی و...) کند. از طرفی نیز تبلیغات اینترنتی محدودیت های تبلیغات سنتی را نداشته و با سرعت بیشتر و در جامعه آماری بالاتری منتشر میشود.

 

رپورتاژ آگهی یک روش مناسب برای تبلیغات اینترنتی

 

بهترین سایت‌های انتشار رپورتاژ  آگهی

همان طور گفتیم امروزه تبلیغات اینترنتی بسیار پر بازده تر از دیگر روش های تبلیغاتی هستند. اما تبلیغات در این بستر نز در چند سال اخیر دچار تغییر و تحولاتی شده است که در ادامه به آن میپردازیم :

امروزه با افزایش حجم تبلیغات در فضای وب کاربران اینترنت به صورت ناخودآگاه با تبلیغاتی مستقیم ( تبلیغات بنری، تبلیغات متنی مستقیم و....) رابطه خوبی نداشته و معمولا نسبت به تبلیغات رفتار منفعل گونه ای نشان داده و گارد خواهند گرفت.  اما رپورتاژ اگهی همچنان یکی از بهترین نوع تبلیغات در اینترنت به شمار میرود که اگر به درستی و در بستر مناسبی انجام شود میتواند بیشترین بازده را نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی برای شما به ارمغان آورد.

در تعریف کوتاه از رپورتاژ آگهی میتوانیم بگوییم که : رپورتاژ آگهی در واقع نوعی از تبلیغات هوشمند در دنیای بازاریابی اینترنتی امروزه است که در قالب گزارش از سمت پایگاه های خبری و یا سایت های مرجع و هم موضوع و... در رابطه با یک محصول و یا یک خدمت شرکت و یا یک وب سایت منتشر میشود که معمولا به این روش نگارش میشود که کاربر با مطالعه آن متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود.  .اگر با رپورتاژ آگهی آشنایی ندارید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله "رپورتاژ آگهی چیست؟" را در وب سایت لینکیار مطالعه کنید!

به طور قطع میتوان گفت در دنیای مارکتینگ امروزه تولید و انتشار رپورتاژ آگهی نوعی سرمایه گذاری هوشمند و سودمند برای کسب و کارها به شمار میرود.

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های مناسب میتواند به جز اهداف تبلیغاتی خود فوایدی چون : افزایش ترافیک سایت، بهبود سئو سایت و ارتقای جایگاه کلمه کلیدی سایت در موتور های جست و جو، برندینگ و... شود.

حال که با رپورتاژ آگهی و مزایای خرید رپورتاژ آگهی آشنا شدیم باید بگوییم که انتخاب بهترین وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ اگهی از اصلی ترین اقدامات این فرآیند به شمار میرود. پس اینک به این سوال میپردازیم که : بهترین سایت های انتشار رپورتاژ آگهی کدام اند؟ یا سایت هایی که قرار است در آن رپورتاژ اگهی خود را منتشر کنیم باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

معمولا در سطوح حرفه ای سئو بستر مناسب انتشار رپورتاژ آگهی با توجه به هدف و پلن سئو انتخاب میشود. اما به طور کلی میتوان چند ویژگی مشترک و اصلی را از میان تمامی خصیصه های وب سایت ها را مد نظر قرار داد که ما در زیر به ترتیب اهمیت آن ها را معرفی خواهیم کرد :

1- تعداد بازدید یک سایت ( به خصوص تعداد ورودی ها از موتور های جست و جو)

یکی از اصلی ترین اهداف رپورتاژ اگهی افزایش ترافیک ورودی سایت و معرفی خدمات و یا محصول و برند شما به کاربران است. پس بین تعداد کاربران واقعی و تعداد بازدید های آن با میزان دیده شدن رپورتاژ شما در آن سایت رابطه مستقیمی وجود دارد. از طرفی اگر شما در رپورتاژ خود بک لینک درج کرده باشید، با بالا رفتن تعداد بازدید های مقاله شما احتمال کلیک کردن کاربران روی متن لینک شما و همچنین تبدیل شدن آن ها به بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

2- میزان ارتباط سایت میزبان با سایت شما

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که شما باید در هنگام انتخاب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ اگهی خود مد نظر قرار دهید، حوزه کاری و حوزه فعالیت آن سایت است. در این راستا باید متذکر شویم که با به روز رسانی و هوشمند شدن الگوریتم های گوگل، این موتور جست و جو برای میزان اثر گذاری بک لینک های ورودی از سایت، میزان ارتباط دو سایت را در نظر میگیرد.

از سوی دیگر باید بدانید که به هر میزان که بین دو سایت قرابت معنایی وجود داشته باشد به دلیل جامعه هدف یکسان هر دو سایت، احتمال تبدیل شدن کاربران برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

3- اعتبار دامنه و سایت :

در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که بسیار مهم است که برند و یا محصول شما توسط یک سایت معتبر معرفی شود تا... . پس بهتر است این نکته را در هنگام انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار رپورتاژ آگهی خود مد نظر قرار دهید.

ابزار های مختلفی جهت سنجش میزان اعتبار یک سایت و دامنه آن سایت با توجه به الگوریتم های مورد نظر موتور های جست و جو وجود دارد که یکی از معروف ترین این ابزار، ابزار moz  است. 

از دیگر ابزار های دنیای سئو که میتوانید از آن جهت سنجش و مقایسه چند سایت استفاده کنید، ابزار الکسا است. هر چند این ابزار از دید سئو کاران و وب مستران ابزار بی نقصی نیست و مدعی هستند که این ابزار قابل دستکاری کردن به روش های مختلف است. اما به طور کلی این ابزار به شما فیلد ها و اطلاعاتی از یک سایت را در اختیار قرار میدهد که میتواند برای تصمیم گیری شما برای انتخاب یک وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ اگهی مناسب مد نظر قرار گیرد.

سخن پایانی

رپورتاژ اگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزه به شمار میرود. که انتخاب وب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی یکی از رکن های اصلی این نوع تبلغات به شمار میرود.

پلتفرم لینکیار (linkyar.com) با رویکرد معرفی بهترین وب سایت های داخلی برای وب مستران و صاحبان کسب و کار ها این قابلیت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون واسطه و به صورت مسقتیم از صاحبان وب سایت ها اقدام به خرید رپورتاژ اگهی و یا خرید بک لینک نمایید. و همچنین اگر قصد کسب درامد از وب سایت را داشته باشید میتوانید با ثبت نام در این پلتفرم با فروش رپورتاژ آگهی و فروش بک لینک کسب درآمد نمایید.

از دیگر قابلیت های سیستم لینکیار میتوان به وب سرویس های این سرویس اشاره کرد که تمامی ابزار های مقایسه ای ( رتبه الکسا، اعتبار دامنه، تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل و...) را برای انتخاب بهترین وب سایت جهت خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک را در اختیار شما قرار میدهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز