خبرگزاری کار ایران

از یک تخت خواب ایده‌آل چه انتظاراتی داریم؟

از یک تخت خواب ایده‌آل چه انتظاراتی داریم؟
کد خبر : ۹۶۱۱۲۲

اگر به دنبال تخت خواب ایده‌آل خود می‌گردید مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

این روزها کمتر کسی را می‌بینید که تجربه‌ای از مشکلات مربوط به خواب نداشته باشد. عواملی که بیشتر بخاطر عوض شدن روش زندگی و ساعات خواب مردم به‌وجود آمده است.

ساعات کار و خواب مردم تاحدی عوض شده و بسیاری از تفریحات شب‌ها انجام می‌گیرد. حالا دیگر سحرخیزی به شب‌نشینی و تماشای منظره طلوع و غروب خورشید به خاطره‌ای قدیمی تبدیل شده است.

در میان این همه هیاهوی شبانه، برای بهتر خوابیدن چه می‌توان کرد؟

 دقت در انتخاب وسایلی که برای خواب از آنها استفاده می‌کنیم یکی از راه‌های حل این مشکل است.

در این مطلب می‌پرسیم از یک تخت خواب ایده‌آل چه انتظاراتی داریم؟ با ما همراه باشید.

آیا بستر ایده‌آل می‌تواند به حل مشکلات روزانه ما کمک کند؟

از آنجا که خواب حدود یک سوم از کل زندگی ما را به خود اختصاص داده جواب این سوال مثبت است. نمی‌توان یک روز موفق کاری را بدون پشت سر گذاشتن شبی بدون خواب کامل و سالم تصور کرد. خواب عمیق و کافی باعث می‌شود تا بتوانیم روز بعد را با روحیه و نشاط شروع کرده و بهتر به کارهایمان رسیدگی کنیم.

برای رسیدن به این هدف داشتن یک تخت خواب کامل و راحت ضروری به‌نظر می‌رسد.

راحتی یا سلامتی؟ کدامیک مهمتر است؟

نظر مردم درباره اینکه سلامتی مهم تر است یا راحتی با هم یکسان نیست. آنچه بین همه مردم مشترک است نیاز به سالم ماندن و راحت زندگی کردن است. یک انتخاب دقیق و حساب شده می‌تواند باعث شود تا به هر دو این موارد دست یابیم.

خواب کافی و عمیق از جمله مواردی است که پزشکان برای حفظ سلامتی توصیه می‌کنند. اولین لازمه چنین خوابی هم داشتن یک بستر کامل و ایده‌آل است  

از یک تخت خواب ایده‌آل چه انتظاراتی داریم؟

۶ مشخصه برای بستری ایده‌آل

برای آنکه بتوانیم بستری را ایده‌آل و مناسب فرض کنیم شرایطی لازم است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • تخت خواب ایده‌آل حتما بی‌صداست!!

بی‌صدا و آرام بودن تخت آنقدر مهم و اصولی است که به خود اجازه نمی‌دهیم هیچ مورد یگری را پیش از آن بررسی کنیم. سر و صدا قدیمی‌ترین دشمن خواب اغلب مردم است. این روزها گرفتاری‌های روزمره فرصت کمتری برای خواب باقی گذاشته و در طول روز همه منتظر رسیدن به ساعت آرامش شبانه هستند. به‌همین خاطر هم کسی حوصله تحمل جیرجیر تخت و از دست دادن ساعت‌های مفید خواب را ندارد.

در تخت‌های قدیمی بخاطر ساختار فلزی بدون روکش و همچنین کاربرد فنرهای یکپارچه در تشک چنین مشکلاتی بسیار بیشتر به‌چشم می‌خورد. در مدل‌های جدید با وجود روکش‌های پارچه‌ای و چرمی از سر و صدا خبری نیست.

لمسه‌کاری هم از مواردی است که علاوه بر زیبایی عایق صدا بوده و در آرامش اتاق خواب نقش خوبی ایفا می‌کند.

  • دوام

طول عمر کالا از جمله مواردی است که موقع خرید حتما باید به آن توجه شود. مدت و نوع استفاده از تخت و یک یا دو نفره بودن آن هم در دوام کالا موثر است. برای اطمینان از این مورد گارانتی مربوط به کیفیت کالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

  • قیمت

طول عمر مفید تخت خواب مساوی است با رضایت مشتری از قیمتی که بابت آن پرداخت می‌کند. نام برند و میزان محبوبیتی که در میان خریداران برای خود فراهم آورده هم بر تعیین قیمت موثرند.

از دیگر موارد موثر بر قیمت تخت خواب کاربرد تزئینات و بخش‌های اضافه است. مثلا تاج و پاف که اگر لمسه کاری هم باشند مسلما قیمت تخت را بالاتر خواهند برد.

  • موارد بهداشتی و فاصله از زمین:

برای آنکه محیط اتاق خواب به گرد و غبار و میکروب آلوده نشود لازم است تا امکان دسترسی به همه نقاط اتاق وجود داشته باشد. باقی ماندن گرد و غبار و مواد حساسیت‌زا در نقاط دور از دسترس زمینه بیماری‌ را پدید می‌آورد. فاصله مناسب از سطح زمین باعث می‌شود تا بتوانیم براحتی زیر تخت را نظافت و از چنین مواردی پیشگیری کنیم.

کاربرد مواد اولیه آنتی‌آلرژن و ضدمیکروب نیز از جمله عوامل مهم و کلیدی در حفظ بهداشت تخت خواب و فضای کلی اتاقی است که در آن می‌خوابید.

  • زیبایی

اتاق خواب کانون آرامش و بروز عواطف هر خانه محسوب شده و زیبایی این محیط آنقدر مهم است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد. همه مایلیم بهترین ساعاتمان را در کنار اشیائی که به ما لذت و آرامش می‌بخشند بگذرانیم. بستر ایده آل علاوه بر حفظ سلامتی باید بتواند ما را از نظر سلیقه شخصی هم راضی نگه دارد.

در خرید جهیزیه عروس زیبایی نقش مهمی ایفا می‌کند. تهیه سرویس خواب زیبا و مورد علاقه زوج‌ها می‌تواند انگیزه خوبی در ابتدای زندگی مشترک به‌شمار آید.

  • وجود باکس، کشو و پاتختی

وقتی به یک اتاق خواب مرتب و منظم وارد می‌شوید شاید اولین تصور شما نظم و تمیزی صاحب اتاق باشد. اما یک نکته مهم در این باره نباید فراموش شود: وجود فضاهایی که بتوان وسایل اضافه را در آن جا داد

مواردی از قبیل کمد، کشو، باکس و پاتختی‌ در مرتب‌سازی محیط کمک زیادی می‌کنند. هنگام خرید سرویس خواب می‌توانید این جزئیات را هم سفارش داده و به وسایل اتاق خواب خود اضافه کنید. سفارش تخت خواب جکدار با باکس زیر آن هم فضای زیادی برای جاسازی وسایل اضافه و لوازم بستر در اختیار شما قرار می‌دهد.

از یک تخت خواب ایده‌آل چه انتظاراتی داریم؟

قبل از خرید... با خود کنار بیایید!!

با وجود تمام گفته‌ها و شنیده‌های فوق باز هم این سلیقه شماست که انتخاب‌تان را مشخص می‌کند. تخت خواب یک کالای پرمصرف بوده و مدام در معرض نگاه قرار دارد. به‌همین خاطر لازم است در انتخاب آن دقت بیشتری به‌خرج دهید تا در طول مدت استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید.

در مورد تخت خواب دو نفره بهتر است هر دو نفر در موقع خرید حاضر بوده و در مورد مشخصات آن نظر بدهند.

چند پیشنهاد

خرید اینترنتی از شرکت گرم و نرم فرصت مناسبی برای مشتریان فراهم می‌آورد تا ضمن مشاهده همزمان مدل‌های مختلف و مقایسه آنها نسبت به انتخاب بهترین گزینه ممکن اقدام نمایند. مواردی چون پشتیبانی قوی شرکتی و ارائه گارانتی‌ کیفیت و تعویض کالا نیز از مزایای این نوع خرید محسوب می‌شوند.

هم‌چنین شما می‌توانید در صورت نیاز از راهنمایی مشاوران گرم و نرم برای شناخت و انتخاب کالای مورد نظر خود استفاده کنید.

تخت خواب ویندسور از نمونه محصولات مدرن کالای خواب است. این تخت همراه با تاج لمسه کاری بسیار زیبا و از جنس پارچه مازراتی تهیه می‌شود. بدنه تخت نیز از همین جنس و با تزئینات لمسه کاری بوده و از قابلیت پاکیزه‌سازی بالایی برخوردار است.

پایه‌های گرد محکم و با دوام این تخت استحکام آن را بیشتر کرده است.

مرغوبیت مواد اولیه و کیفیت بالای ساخت هم از مزایای تخت حساب شده و بر طرفداران این محصول افزوده است.

تخت خواب ژاریک با رویه مازراتی و کالیته رنگی بالا عرضه می‌شود. این جنس پارچه دارای قابلیت پاکیزه‌سازی خوبی است که نگهداری از محصول را آسان‌تر می‌کند. لمسه کاری زیبا بکار رفته در تاج و بدنه بر زیبایی این نوع تخت افزوده و باعث عایق بودن آن نسبت به صدا می‌شود. مونتاژ بخش‌های مختلف این تخت بسیار دقیق صورت گرفته و مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل بدنه می‌شود.

فاصله ۶ سانتی‌متری از زمین فرصت پاکیزه سازی فضای زیر تخت را به‌راحتی فراهم می‌کند. همین موضوع باعث جلوگیری از رشد و تکثیر انواع قارچ و باکتری در اتاق شده و محیط را بهداشتی و تمیز نگه می‌دارد.

امکان سفارش سایر بخش‌ها و تهیه سرویس خواب ویندسور نیز برای مشتریان وجود دارد. ضمنا مشخصات این سرویس از قبیل تعداد کشو در دراور و پاتختی و میز آرایشی نیز قابل تغییر است.

این دو نمونه و سایر محصولات کالای خواب را می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی گرم و نرم سفارش دهید. ارسال رایگان و پشتیبانی قوی شرکتی از جمله خدماتی است که با این خرید به‌شما تعلق می‌گیرد.

مهین مکتبی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز