بررسی اجمالی کمپین جدید مرکز تجاری اپال
در زمانی که به علت شیوع کرونا حضور افراد در مراکز خرید به شدت کاهش پیدا کرده، اقدام علمی این مرکز خرید که نشان از آسیب شناسی صحیح دارد، جالب توجه است. به نظر می رسد هدف از این کمپین که بر پایه محصول و قیمت استوار است، معرفی گستردگی محصولات و طیف قیمت در طبقات هدف اپال میباشد.
در زمانی که به علت شیوع کرونا حضور افراد در مراکز خرید به شدت کاهش پیدا کرده، اقدام علمی این مرکز خرید که نشان از آسیب شناسی صحیح دارد، جالب توجه است. به نظر می رسد هدف از این کمپین که بر پایه محصول و قیمت استوار است، معرفی گستردگی محصولات و طیف قیمت در طبقات هدف اپال میباشد.
ایجاد آگاهی از محصولات و فروشگاههای مرکز در مخاطبان بالفعل با استفاده از پیام صریح و مستقیم از طریق رسانههای آنلاین و آفلاین باعث سرعت بخشیدن در امر تصمیم گیری خرید و همچنین کوتاه کردن سفر مشتری در مرکز خرید شده است.
طراحی ساده و مینیمال برگرفته از طرح حمایت اینستاگرام از کسب و کارها در دوران کرونا، نشان از هوشمندی تبلیغات و سوار شدن بر موج ایجاد شده توسط این شبکه اجتماعی و همچنین تداعیگر نقش حمایتی اپال از کاربران خود دارد.
لازم به ذکر است استراتژی استفاده از قیمت در تبلیغات در سالهای اخیر توسط برندهای مختلف همچون مک دونالد، H&M، دانشگاه ویتربو و حتی مرکز خرید لافایت پاریس، تپسی و شیپور استفاده شده است.
این در حالیست که در دوران کرونا هنوز رقبای اپال دست به اجرای هیچ کمپینی نزدهاند و به نظر میرسد منتظر بهبود وضعیت هستند.