روابط عمومی قوی و دستاوردهای بزرگ
امروز روابط عمومی پل ارتباطی مردم و رسانهها با سازمانها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانهها میتواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
روابط عمومی بازوی تقویت مدیریت، مدیرعامل و مسئول است و یک روابط عمومی قوی همواره تلاش خود را میکند تا سازمان و همچنین مسئولان و همکاران خود را در سازمان به موفقیت برساند و موفقیتهای سازمان متبوع خودش را پررنگ کند. روابط عمومی میتواند و باید در تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بکوشد و نقش پررنگی در سازماندهی درونی یک نهاد و موسسه دارد و میتواند باعث ارتقای خود و سازمانی که در آن کار میکند بشود. روابط عمومی همچنین در حوزه برون سازمانی نقش پررنگی دارد و میتواند با رصد اخبار و اتفاقات بیرونی که به او و سازمانش مرتبط است با اصلاح اشکالات باعث از بین رفتن نقطه ضعفها و عیبهای سازمان خود میشود.
امروز روابط عمومی پل ارتباطی مردم و رسانهها با سازمانها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانهها میتواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد و منعکس بکند و این روابط عمومی است که میتواند موفقیتهای یک سازمان را به خوبی نشان بدهد و اگر روابط عمومی قوی نباشد قطعا موفقیتهای یک سازمان به خوبی دیده نخواهد شد. مدیر روابط عمومی و کارکنان آن در یک مجموعه نقش پررنگی در توسعه هر مجموعهای دارد و اگر مدیریت یک مجموعه به روابط عمومی خود بها بدهد و به آن توجه کند قطعا میتواند در برون رفت از مشکلات مختلف موفق باشد باید 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را نه تنها به مدیران بلکه به همه کارکنان روابط عمومی و فعالان این حوزه تبریک گفت.
مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری ایلنا