با سامانه #720*، بیشتر در خانه بمانید
![با سامانه #720*، بیشتر در خانه بمانید](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/frK15lCrXlcm/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pgM5iq8dfAu67otfNPZWXfo,/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9+%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%AF.jpg)
سامانه #720*، با ارائهی بخشی از خدمات بانکی بهصورت غیرحضوری، میتواند در کاهش مراجعه به شعبهها نقش داشته باشد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد، در سامانه #720* برخی از خدمات بانکی مانند امکان پرداخت قبوض، امکان خرید شارژ، امکان خرید بستههای اینترنت، دریافت رمز پویای کارت و رمز دو عاملی، پرداخت عوارض جادهای، تبدیل شماره شبا به سپرده و یا کارت، دریافت موجودی کارت و امکان کمک به خیریهها ارائه میشوند.
هموطنان با شمارهگیری کد #720* میتوانند از این خدمات بهره برده و با اجتناب از مراجعه به شعبهها، باعث کاهش در تردد غیرضروری شوند.
سایر سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد نیز اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد و تلفنبانک، اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبهها به مشتریان ارائه میدهند.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هممیهنان هستند.