خرید رپورتاژ آگهی چه مزیتهایی دارد؟
وب سایت ها و اینترنت این روز ها نقش مهمی در زندگی ما دارند، هر چه را که می خواهیم بیابیم و یا در مورد آن کسب اطلاع کنیم، خرید انجام دهیم، به سفر برویم و هر چیز دیگری که به ذهنمان می رسد را نخست در اینترنت و گوگل جویا می شویم و سعی می کنیم که در مورد آن تحقیقات لازم را به عمل آوریم.
ایلنا؛ در واقع اگر شما هم صاحب یک کسب و کار، تجارت، فروشگاه و یا شخصیت حقوقی و حتی به طور معمول حقیقی هستید می توانید وب سایتی را راه اندازی کنید و در مورد خودتان در آن اطلاعاتی را درج کنید و توضیحاتی را درباره کسب و کار، تجارت و استارتاپ خود نیز بنویسید.
اما مسئله این است که بیشتر مردم شما را در گوگل جستجو می کنند، البته موتور های جستجوی دیگری نیز مانند یاهو، بینگ و ام اس ان نیز کاربران خاص خود را دارند، اما بیش از 80 درصد بازدید وب سایت ها از سوی موتور جستجوگر گوگل خواهد بود.
درست مانند بازار کار رقابت باید سعی کنید در موتور جستجوی گوگل در رتبه اول و دید مردم باشید.
چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟
آن ها عموما سایت اول جستجو را انتخاب کرده و تقربیا 90 درصد مردم تنها صفحه اول گوگل را بررسی می کنند و کم پیش می آید برای جستجو های خود به صفحات سوم و یا حتی دوم مراجعه کنند.
روش های زیادی برای رشد سایت شما در گوگل وجود دارد که به کلیت این اعمال سئو و یا همان SEO گفته می شود، خرید بک لینک، رپورتاژ آگهی، سئوی درون صفحه ای و...
هر چه در موارد گفته شده هوشمندانه تر عمل کنید، وضعیت بهتری داشته باشید، قطعا سایت شما در اندک زمانی رتبه گوگل دریافت می کند و به چیزی که می خواهید می رسید.
سایت های زیادی به شما کمک می کنند تا از نظر سئو در وضعیت خوبی قرار گیرید، اما کم ترین موارد را مشاهده خواهید کرد که تضمین موفقیت می دهند. این تضمین تا حد زیادی بسته به شما است. این که تا چه حد هزینه کنید و یا این که آیا هزینه هوشمندانه خواهد بود یا خیر.
رپورتاژ آگهی به متنی گفته می شود که در آن راجع به یک کسب و کار، سایت و یا خدمت توضیحاتی به صورت تبلیغ ارائه می شود و در دنیای سئو معنای دیگری نیز خواهد داشت.
بک لینک طبیعی رپورتاژ آگهی
به گزارش جهان نیوز، بک لینک رپورتاژ یکی از بهترین نوع های سئوی خارجی است که مطابق الگوریتم های گوگل انجام می شود، در واقع شما سفارش متن رپورتاژ می دهید و بر اساس کلمات کلیدی که مردم در گوگل جستجو می کنند، متن شما با چگالی لازم سفارشی سازی می شود.
بهتر است که حتما متن رپورتاژ شما اختصاصی باشد، حال می توانید از مراجع خرید و فروش رپورتاژ بخواهید آن را در تعداد لازم به شما عرضه کرده و در اختیارتان قرار دهند.
پکیج های رپورتاژ آگهی گاهی به صورت کلی به مشتری پیشنهاد می شوند که البته باید کیفیت لازم را داشته باشند، عمر سایت ها، دامین و پیج اتوریتی مناسبی داشته باشند و همین طور بازدید آن ها نیز در حد مطلوب باشد.
چند لینک از صفحه وب سایت و پرتال شما و یا فروشگاه اینترنتی تان در انکرتکست کلمات کلیدی موضوع و مضمون مورد نظر شما قرار می گیرد، مثلا اگر صاحب وب سایت فروش اسباب بازی هستید، کلمات کلیدی روی خرید اسباب بازی لگو و یا چنین مواردی قرار خواهد گرفت.
پس از آن وب سایت ها در پکیج رپورتاژ آگهی بر اساس خواسته شما انتخاب می شوند.
نکات مهم در انتخاب پکیج های رپورتاژ آگهی
در مورد خرید رپورتاژ آگهی باید عرض کنیم که همواره سعی کنید تضمین کیفیت را همان ابتدا و پیش از پرداخت هزینه بررسی کنید، مثلا نمونه کار ها می توانند ایده آل ترین گزینه ها برای بررسی جزئیات باشند. این که به چه صورت کار روی سایت شما و سئوی آن انجام می شود.
به طور کلی توضیحی در مورد نحوه اجرای تبلیغات رپورتاژ آگهی برای سئو به شما عزیزان شرح می دهیم، مطلب که به عنوان رپورتاژ طراحی شده است، پس از تحریر و تولید، با لینک ها روی هر کدام از وب سایت های انتخابی شما به صورت یک مطلب و مادام العمر منتشر خواهند شد.
مثلا سایت تکنولوژی را در نظر داشته باشید که یک مطلب در مورد خدمات و یا وب سایت شما منتشر می کند، در آن از تصاویر مربوط به کسب و تجارت شما استفاده می کند و لینک ها نیز نقش مهم دیگر برای رشد سئو و شناساندن محتوا به موتور های جستجو هستند.
خزنده های گوگل که کار بررسی و ایندکس مطالب در سراسر وب به صورت هوشمندانه را بر عهده دارند، شروع به بررسی مطالب می کنند.
در نهایت به لینک های سایت شما می رسند.
افزایش اعتبار سایت تازه تاسیس
پس از این که وب سایت و لینک به سایت شما بررسی شده و با کلمه کلیدی هماهنگ بود، (بر اساس توضیحات شما در صفحه اول وب سایتتان که به صورت Description ثبت می شود) گوگل متوجه اهمیت مطالب و محتوای سایت شما می شود و به اعتبار آن در موتور های جستجو می افزاید.
البته که شرط انجام هوشمندانه آن بر اساس الگوریتم ها و قانون گذاری گوگل است. در غیر این صورت سایت شما در اندک زمانی دچار مشکل شده و بر اساس قوانین گوگل پنالتی محسوب شده و از نتایج یا حذف می شوید و یا کم رنگ شدن جریمه شما خواهد بود.
به همین دلیل است که باید مرجع خرید رپورتاژ معتبری را انتخاب کنید و در کنار آن وب سایت خود را از نظر درون صفحه سئو کرده و همین طور محتوای مناسب و غیرکپی را نیز منتشر کنید.
مسئله مهم دیگر این است که نباید محتوای رپورتاژ آگهی شما کپی باشد، در غیر این صورت جز اولویت های آخر برررسی و ایندکس از سوی گوگل خواهد بود و رک بگوییم که هیچ اهمیتی نخواهد داشت.
پس بهتر است به دنبال رپورتاژ آگهی با ویژگی های ماندگاری دائمی، متن اختصاصی و همین طور لینک های کلیدی باشید.
خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت از سایت های پربازدید
از جمله مزایای دیگر رپورتاژ آگهی ها باید گفت که از دو بعد می توانند موجب رشد سایت شما شوند، نخست کلیک های طبیعی که کاربران روی لینک های سایت شما و همین طور رپورتاژ آگهی مربوطه خواهند داشت.
.
پس از آن نیز لینک سازی کاملا طبیعی و اصولی مطابق قوانین سئو بر اساس الگوریتم های سال 2019 و پس از آن. رپورتاژ آگهی یکی از روش های بک لینک گرفتن به صورت طبیعی محسوب می شود.
عده ای ترجیح می دهند لینک سازی را به صورت غیراصولی انجام دهند که البته فایده و نتیجه خاصی نیز نخواهد داشت. اما بهره گیری از این روش باعث می شود که اعتبار همیشگی برای سایت شما بر اساس توضیحات مرتبط در دنیای وب درج شود.
الکسا نیز به عنوان یک سیستم بررسی رتبه و مقایسه وب سایت ها خیلی زود این بک لینک ها را ثبت می کند و به این ترتیب رتبه الکسای وب سایت شما چه در رنکینگ جهانی و چه کشور مورد نظر بالا می رود.
خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت بالا و همین طور استفاده از انکرتکست های قوی برای سئو یک راه نجات است، اگر سایت شما تازه تاسیس بوده و یا این که پس از ماه ها بازدید مورد نظر را ندارید.