خبرگزاری کار ایران

چگونه برای کسب و کار خود تیزر تبلیغاتی تهیه کنید؟

چگونه برای کسب و کار خود تیزر تبلیغاتی تهیه کنید؟
کد خبر : ۸۰۴۹۵۱

ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی‌های تلویزیونی انتخابی هوشمندانه در موقعیت‌های گوناگون است.

در سال‌های اخیر با روشن‌تر شدن نقش تبلیغات در شکل دادن ذائقه عموم مردم، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی به بلوغ نسبی رسیده است. در بحبوحه رقابت‌‌ سازمان‌های مختلف برای بیشتر دیده شدن، همه شاهد ظهور تبلیغات متفرقه و بی‌کیفیت نیز هستیم؛ تبلیغاتی که بیش‌ از آنکه ما را به محصولِ عرضه‌شده ترغیب کنند، حس دافعه در ما ایجاد می‌کنند. همین امر ما را به اهمیت تبلیغاتِ مؤثر بیشتر از همیشه واقف می‌کند.

تیزر معرفی برند / فیلم برند

زمانی لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بیاندازید. لازم است هویت برند خود را تقویت نمایید و یا آن را ایجاد کنید. یک فیلم برند مستقیما محصول و خدمات و یا خود برند را نمایش نمی دهد. بلکه با نمایش ارزش ها، اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد. برندها معمولا برای ساخت تیزر تبلیغاتی برند دقت زیادی کرده و از صرف زمان و هزینه کافی نمی هراسند.

  • معمولا ۳۰ ثانیه تا چند دقیقه

  • داستان برند را روایت می کند

  • اشاره مستقیم به محصولات و خدمات ندارد

  • هویت برند را نمایش می دهد

  • احساس مخاطب را درگیر می‌کند

  • به برند اعتبار می‌بخشد

تیزر معرفی محصول یا خدمت

هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را معرفی نمایید انتخاب های بی‌شماری پیش رویتان خواهد بود. باید بدانید مخاطب آگهی شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه می خواهید آگهی را پخش کنید. مثلا تبلیغ یک شامپو با تبلیغ یک نرم افزار و اپلیکیشن موبایل و یا یک خودرو با هم متفاوت هستند. هر کدام شخصیت و نوع خاصی از بیان را نیاز دارند.

ما در کانون آنی بین به شما کمک می کنیم تا ساخت تیزر شما به درستی انجام گیرد و آگهی مورد نیاز خود را با شیوه‌ای درست در برابر چشمان مخاطبانتان قرار دهید.

  • معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه

  • معرفی محصول هدف اصلی آگهی است

  • مزیت‌های رقابتی محصول دیده می شود

  • رئال / انیمیشن ۳بعدی / موشن گرافیک

تیزر و فیلم معرفی مجموعه / سازمان / شرکت

مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را در زمانی کوتاه به تصویر بکشید. امکانات ، برتری ها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان کنید.

البته این مهم است که بدانید برای مثال اگر کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو دارید، فقط در صورتی که می خواهید کارخانه خودرا به مخاطب نشان دهید و فکر می کنید برای او این اهمیت دارد کارخانه شما به چه شکل است به معرفی کارخانه بپردازید.

متاسفانه اخیرا شرکت ها و برندها برای کاهش هزینه تولید تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش کارخانه می کنند که این تنها اتلاف زمان و هزینه است. اما برای مواردی مانند مجموعه های تفریحی یا تجاری که موضوع تبلیغ خود مجموعه است داستان متفاوت است و باید مجموعه به زیباترین و خلاقانه ترین حالت به تصویر کشیده شود.

کارشناسان با سابقه کانون آنی بین به شما برای انتخاب بهترین راهبرد تبلیغاتی کمک خواهد نمود.

  • معمولا ۳۰ تا ۱۲۰ ثانیه

  • امکانات و توانمندی‌ها نمایش داده می شود

  • محیط مجموعه نمایش داده می شود

  • جزییات بیان نمی شود

  • موسیقی و تصویر نقش مهمتری از گوینده دارند

  • با فیلم تبلیغاتی یا صنعتی اشتباه گرفته نشود

تیزر معرفی رویدادها / پروموشن‌ها

گاهی شما نیاز به معرفی مجموعه یا محصول خود

تیزر معرفی برند / فیلم برند

چگونه برای کسب و کار خود تیزر تبلیغاتی تهیه کنید؟

ندارید. تنها می‌خواهید در یک موضوع خاص اطلاع رسانی کنید. مثلا دعوت به یک مسابقه یا بازدید از نمایشگاه کنید.

در این موارد احتمالا کار ساده‌تری در پیش داریم. هم می توانیم از موشن گرافیک استفاده کنیم و هم از سبک های پیچیده تر. مخاطب با شما آشناست نیازی به معارفه نداریم. پس خیلی مستقیم و بی معطلی موضوع را با مخاطب طرح خواهیم کرد.

  • معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه

  • موضوع به صورت واضح و شفاف بیان می شود

  • نیازی به معرفی برند و محصول ندارد

  • رئال / موشن گرافیک

انتخاب آژانس تبلیغاتی

چگونه برای کسب و کار خود تیزر تبلیغاتی تهیه کنید؟

انتخاب یک آژانس تولیدکننده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی یک مساله بغرنج است! به همین خاطر باید در این زمینه دقت کافی داشت. اگر به دنبال یک آژانس تبلیغاتی مطمئن هستید که در ساخت تیزر و ساخت فیلم های تبلیغاتی و صنعتی متخصص باشد پیشنهاد می کنیم نگاهی به وبسایت کانون آنی بینwww.anibeen.com  بیندازید.

کارشناسان خانه تولید کانون آنی بین با ایجاد توازن بین خلاقیت و استراتژی های تعیین شده، سخت ترین پیچیدگی‌ها را به زیبایی حل می کنند بدون آنکه هر کدام فدای دیگری شود. این یعنی نسبت خلاقیت به استراتژی ۱:۱ است. علاوه بر این هنرمندان کانون آنی بین تلاش دارند همیشه در تقاطع کیفیت و هزینه باشند! به این معنا که بیشترین نتایج خارق‌العاده را از هر ریال هزینه ای که برای تولید فیلم ، تیزر و آگهی خود می‌کنید برایتان استخراج خواهند نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز