خبرگزاری کار ایران

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف
کد خبر : ۷۷۸۲۷۶

رولکس:

رولکس بخاطر کیفیت بالا، طراحی عالی و قیمت بالا یک برند مشهور در میان ساعت  های مچی  لوکس سوئیسی است، و به نوعی نماد ثروت و شهرت می باشد . این برند را آلفرد دیویس و هانس ویلسدورف در سال 1905 تاسیس کردند. ویلسدورف با اینکه آلمانی بود اما شرکت خود را در انگلیس تاسیس کرد . در ابتدا نام  کمپانی رولکس ویلسدورف و دیویس بود . هانس ویلسدورف نام تجاری شرکت  را  برای اینکه در همه ی زبان ها به راحتی تلفظ شود رولکس انتخاب کرد و در " لاشو دو فوند " سوئیس در سال 1908 ثبت کرد . سپس هانس و آلفرد کمپانی خود رااز انگیس به سوئیس انتقال دادند که این امر در سال ئساخت و تولید ساعت مچی ضد آب بود. ساعت‌های این شرکت رکورددار دقیق ترین موتور های زمان سنج در صنعت ساعت‌ مچی هستند .ساعت مچی آشر خواننده معروف ، ریحانا ، مایلی سایرس و سلنا گومز برند رولکس می باشد.

برای مشاهده و خرید ساعت اصل و برند اینجا کلیک کنید.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

برای مشاهده و خرید ساعت مردانه اصل و برند اینجا کلیک کنید.

تگ هویر :

ادوارد هویر در سال 1860 تگ هویر را در سوئیس تاسیس کرد که به  یک شرکت دیزاین و ساخت سوئیسی معروف است . این کمپانی توسط تکنیک گاواند گارد در سال 1985 خریداری شد و بعد از این نام این شرکت هویر را به تگ هویر تغییر دادند . در سال 1999 نیز این کمپانی به شرکت تولید محصولات لوکس فرانسوی به نام( LVMH ) واگذار شد ، اما این کمپانی ترجیح داد نام آن را تغییر ندهد . این شرکت به خاطر دیزاینر اصلی ساعت مچی این کمپانی که کریستوف بلینگ است ، توانست ساعتی را که دارای سریعترین کرنوگراف دنیا بود را در سال 2012 ارائه کند . این کمپانی با طراحی های جالب و خلاق جایگاه ویژه ای در میان ورزشکاران و بازیگران هالیوود دارد . ساعت مچی مدل کررا  کالیبر 360 اولین ساعت کرنوگراف اتوماتیک در جهان است که دارای توانایی محاسبه و نمایش یک صدم ثانیه می باشد .ساعت مچی لئوناردو دی کاپریو ، برادپیت ، کارا دلوین ، کریستیانو رونالدو برند تگ هویر می باشد.

برای مشاهده و خرید ساعت زنانه اصل و برند اینجا کلیک کنید.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

کارتیر :

موسس اصلی این کمپانی جواهر سازی به نام لوئیز کارتیر است که در کارگاه خود بهترین جواهرات اشرافی را تولید می کرد . او اولین وسیله را که بعد ها به نام ساعت مچی شناختیم ، را برای دوست خلبان خود در سال 1904 ساخت تا دوست او هنگام پرواز برای دیدن وقت مجبور نباشد ساعت خود را از جیبش بیرون بکشد ، زیرا در آن زمان استفاده از ساعت های جیبی مرسوم بود و این امر برای یک خلبان خطرناک بود . با تلاش های فراوان لوئیز شرکت کارتیر در سال 1856 یک برند جهانی شد . امروزه شعبه اصلی شرکت هنوز هم در پاریس واقع است و همه‌ی ساعت هایی که در سوییس در منطقه ی شاک فوند شهر ژنو ساخته می شوند دارای نشان ژنو هستند . یکی از نخستین سفارش‌های مهم این کمپانی مربوط به شاه ادوارد هفتم  است که مسئولیت تولید 27 نوع  تاج پادشاهی مختلف را به این شرکت واگذار کرد و به همین دلیل نیز نشان تضمینی سلطنتی را به خانه کارتیر در سال 1907 اعطا نمود که همین مساله موجب گرم‌ شدن بازار این شرکت شد . بعد از او برند کارتیر توجه بسیاری از خاندان های سلطنتی دیگر را از سراسر دنیا برگزید و نشان های تضمینی سلطنتی بسیاری را ازآن خود کرد. به موجب این امر کارتیر به عنوان جواهرساز سلطنتی معروف شد.یکی از بهترین و معروف ترین ساعت مچی این کمپانی تانک نام داشت که در صد سال اخیر بیشتر از همه ی مدل ها کپی شده و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است . ساعت مچی آنجلینا جولی ، میشل اوباما ، پرنسس دایانا ، کیت میدلتون این برند می باشد.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

هابلوت:

کارلوکروکو در سال 1976 برای تاسیس شرکت خود ، ساعت سازی بریل را ترک کرد . به ژنو سوئیس مهاجرت کرد و شرکت ام دی ام ژنو را تاسیس کرد و ساخت ساعت هایی با عنوان برند هابلوت را آغاز کرد . او نخستین ساعت مچی را که تسمه ی آنها از لاستیک طبیعی بود را تولید کرد . کروکو در سال 2004 ژان کلود بیور را به سمت مدیرعاملی شرکت خود انتخاب کرد ، پس از ورود ژان کلود به این کمپانی ، این شرکت کرونومتر‌های بیگ بنگ خود را ارائه کردند  که در اولین سال عرضه با رشد فروش سه برابری روبه رو شد . هابلوت پیشگام در زمینه ی ورزش است و به موجب همین امر حامی مالی چندین باشگاه فرهنگی ورزشی معروف می باشد . هابلوت تامین کننده رسمی ساعت‌های مورد استفاده در بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2008 ، جام ملت‌های اروپا 2012 ، جام ملت‌های اروپا 2016 و جام جهانی فوتبال 2010 ، جام جهانی فوتبال 2014 ، جام جهانی فوتبال  2018 و تمامی مسابقات formula 1  می باشد . ساعت مچی مهران مدیری ، ویل اسمیت ، تام کروز این برند می باشد.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

پتک فیلیپ :

پتک فیلیپ (Patek Philippe) نیز مانند برند های دیگری که در بالا مطرح کردیم یک کمپانی ساخت ساعت مچی خاص است که در  سوئیس در سال 1839 بنا شد . مرکز مدیریت شرکت در ناحیه ی کانتون  ژنو قرار دارد . هدف این شرکت از همان ابتدا تولید محدود با کیفیت بالا بود ، آن ها به جای تولید انبوه برای سود بیشتر سالانه تنها 200عدد ساعت مچی خیلی با کیفیت تولید می کردند . در ابتدا پتک این شرکت را با دوست لهستانی خود شریک بود اما آنها با یکدیگر چالش های زیادی داشتند .  پتک ، فیلیپ را به عنوان شریک جدید در سال 1845 برگزید و در سال 1851 نقش مهم فیلیپ در شرکت باعث شد پتک نام او را  در کنار نام خود بنویسد و برند معروف پتک فیلیپ را بسازد . و همچنین گرانترین ساعت مچی دنیا به این کمپانی به ارزش 21 میلیون دلار تعلق دارد . ساعت مچی ولادیمر پوتین ، یکی از ساعت های براد پیت ، لیونل مسی و کریستین بیل این برند مشهور می باشد.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

امگا :

آقای لوییس برندت در سال 1848 میلادی که جوانی 23 ساله بود ، شرکت امگا را در یک کارگاه کوچک در شهر برن سوئیس تاسیس کرد . آقای لوییس بعد از موفقیت و افتخار های زیادی که در زمینه ساخت ساعت امگا کسب کرد این برند را به کمپانی ساعت سازی سواچ واگذار کرد . ناسا برای ساعت مچی  که در سفر های فضایی خراب نشود محصولات امگا را انتخاب کرد و بدین ترتیب اولین ساعتی که توسط یک فضانورد به کره ماه رفت از این شرکت بود . این شرکت همچنین در المپیک های زمستانی 2006 ، 2008 ، 2010 در میادین ورزشی حضور فعالی داشت . ساعت مریسامیر (مدیر عامل شرکت یاهو ) مریل استریپ ، جانی دپ و همچنین سرنشینان آپولو از ساعت امگا استفاده می کردند.

ساعت مچی افراد مشهور، بازیگران و سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز