مسئولیتهای اجتماعی نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایرانخودرو در مناطق سیلزده
در خدماترسانی ایرانخودرو به هموطنان سیلزده، تعدادی از نمایندگیهای خدمات پس از فروش این شرکت فراتر از وظایف و مسئولیتهای خود در حوزه خدمات خودرویی عمل کرده و به یاری هموطنان سیلزده شتافتند.
به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، نمایندگی ۲۴۵۱ شوشتر این شرکت در استان خوزستان خدمات ویژهای به همشهریان خود ارائه کرد. این نمایندگی تهیه لوازم بهداشتی کودکان و توزیع روزانه ۳۵۰ غذا برای هموطنان در شعیبیه (شادُروان) را به مدت یکماه به عهده گرفته و ۵ نفر از کارکنان این نمایندگی برای کمکرسانی به مردم این شهر مامور شدهاند. نمایندگی ۲۳۰۴ الیگودرز، شرایط اسکان مسافران نوروزی را فراهم کرد و نمایندگی ۲۲۰۱ شیراز نیز خدمات خود را به صورت شبانه روزی به امدادخواهان ارایه کرده است.
برمبنای این گزارش، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در ایام نوروز ۹۸، علاوه بر ارائه خدمات از پیش برنامهریزی شده خود با عنوان جشنواره خدمات نوروزی، همزمان با وقوع بحران سیل، بیش از ۱۰۰ اکیپ ویژه به استانهای گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام کرد و در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و ۳ هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی اعم از خارج کردن خودروها از میان سیلاب و گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و... ارائه کرد.
این گزارش میافزاید، گروه صنعتی ایرانخودرو با دستور مهندس یکهزارع، همزمان با وقوع سیل در برخی استانهای کشور، از ساعات اولیه و با تمام توان در مناطق سیل زده حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود این بحران در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمترسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاههای مجاز اقدام کرده و همچنان تا بهبود اوضاع، دوشادوش این عزیزان در مناطق حضور خواهند داشت.
همچنان که گروه صنعتی ایرانخودرو در زلزله غرب کشور حضور داشت و تا عادی شدن اوضاع به هموطنان در منطقه سرپلذهاب خدمت کرد، این روند در خصوص هموطنان سیلزده نیز ادامه خواهد داشت.