خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح شد: نحوه تبلیغات؛ مهم‌ترین فاکتور افزایش کیفیت نمایشگاه رنگ

در گفت‌وگو با عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح شد: نحوه تبلیغات؛ مهم‌ترین فاکتور افزایش کیفیت نمایشگاه رنگ
کد خبر : ۱۵۹۸۵۵۵

نماینده مجلس دوازدهم گفت: برای برگزاری با کیفیت یک نمایشگاه فاکتورهای زیادی وجود دارد، موضوعاتی از قبیل زمان برگزاری، مکان برگزاری، شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه را دارند و علی الخصوص نحوه تبلیغات فاکتورهایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند و برگزار کننده نمایشگاه باید به همه این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش صنعتی، موادکامپوزیت وصنعت آبکاری از تاریخ ۱۲

غلامرضا شریعتی - نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس درباره نقش صنعت رنگ در حوزه ساختمان سازی و چگونگی کمک نمایشگاه های رنگ و رزین به توسعه صنعت رنگ گفت: در بحث معماری و شهرسازی، یکی از فاکتورهای مهم و نشاط آور برای مردم موضوع رنگ و زیبایی سازه است. بنابراین موضوعاتی که مربوط به حوزه رنگ می‌شود از جمله کیفیت رنگ، کمیت رنگ و ترکیبات رنگ در حوزه معماری و عمران از اهمیت بالایی برخوردارند.

 

نقش دولت در توسعه صادرات و ارزآوری صنعت رنگ

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره راهکار توسعه صادرات صنعت رنگ و افزایش ارزآوری در کشور خاطرنشان کرد: موضوع کیفیت و کمیت رنگ علاوه بر صنعت رنگ، در صنایع دیگری همچون صنایع خودروسازی و ساختمانی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار هستند. بنابراین نهادهایی که از یک صنعت به خصوص حمایت می‌کنند طبیعی است که از صنایع مرتبط و زیردستی آن نیز حمایت کنند به عنوان مثال اگر یک خودرو مورد اهمیت و توجه قرار می‌گیرد به طبع کیفیت رنگ و سایر قطعات آن خودرو نیز مورد حمایت و توجه قرار خواهد گرفت.

در گفت‌وگو با عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح شد: نحوه تبلیغات؛ مهم‌ترین فاکتور افزایش کیفیت نمایشگاه رنگ

تأثیر بالای نمایشگاه رنگ در معرفی توانمندی های این صنعت

نماینده مردم مازندران درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین در پیشرفت صنعت رنگ توضیح داد: قطعا نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی در معرفی توانمندی های صنعت رنگ بسیار موثرند، همچنین لازم به ذکر است این رویداد تخصصی در توسعه عرصه بازاریابی و صادرات و نیز در رشد عرضه تجهیزات این صنعت تأثیر قابل توجهی نیز دارند.

نحوه تبلیغات، مهم‌ترین فاکتور افزایش کیفیت نمایشگاه رنگ

نماینده مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکار افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه صنعت رنگ و پیشرفت در تولید و عرضه محصولات این صنعت گفت: برای برگزاری با کیفیت یک نمایشگاه فاکتورهای زیادی وجود دارد، موضوعاتی از قبیل زمان برگزاری، مکان برگزاری، شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه را دارند و علی الخصوص نحوه تبلیغات فاکتورهایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند و برگزار کننده نمایشگاه باید به همه این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشد تا درنهایت کیفیت و اثربخشی یک رویداد افزایش پیدا کند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز