خبرگزاری کار ایران

پاسخ به نیاز پالایشگاه‌ها با خدمات «بلند طبقه»

پاسخ به نیاز پالایشگاه‌ها با خدمات «بلند طبقه»
کد خبر : ۱۵۴۸۲۷۳

شرکت راه و ساختمان "بلندطبقه" با مأموریت اجراى پروژه‌هاى صنعتى و عمرانى تأسیس گردیده و توانسته با کمک شرکت‌های زیرمجموعه خود پاسخگوی نیاز پالایشگاه‌ها باشد.

به گزارش ایلنا؛  شرکت "بلندطبقه" با قریب به ۴۰ سال سابقه و با نگرش مشارکت در اجراى پروژه‌هاى زیرساختى در حوزه‌هاى راه، ابنیه صنعتى، نفت و گاز، حمل و نقل، آب، صنایع معدنى و… تمام توان خود را در راستاى خدمت به کشور به کارگرفته است.

 گروه "بلندطبقه" با بهره‌مندى از توان بالاى نیروهاى انسانى متخصص و متعهد، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و توان مالى و سرمایه‌گذارى خود، دستاوردها و موفقیت‌هاى ارزشمندى در اجراى پروژه‌هاى عمرانى و ملى به دست آورده است و با کسب گواهینامه صلاحیت پیمانکارى از سازمان برنامه و بودجه نهاد ریاست جمهورى، در کنار سایر همکاران خود و همگام با برنامه‌ها و اهداف توسعه‌اى جمهورى اسلامى ایران گام برمى دارد.شرکت‌های زیرمجموعه در بلند طبقه به قرار زیر است:

تجارت گستر زیگورات

با مأموریت طراحى، اجرا و نظارت بر پروژه‌هاى ساختمانى و تأسیساتى و همچنین خرید و فروش و صادرات کلیه کالاهاى مجاز بازرگانى، تأسیس شده است و تا به امروز دستاوردهاى ارزشمندى به ویژه در زمینه طراحى و ارائه خدمات مهندسى و بازرگانى به پروژه‌هاى ملى در دست اجرا (از جمله پروژه‌هاى پالایشگاه فاز ۱۹ پارس جنوبى و پروژه عظیم آزادراه تهران-شمال) داشته است.

هرمس یوتاپ

همگام با توسعه فعالیتهاى گروه بلندطبقه در بخش تولید و بازرگانى، تأسیس شده و به مجموعه بلند طبقه پیوسته است.

برنا تاب کار کیش

در پاسخ به نیاز پروژه‌هاى پالایشگاهى در دست اجرا و به منظور تسهیل واردات و بکارگیرى تجهیزات، مصالح و خدمات مورد نیاز، با مأموریت طراحى، اجرا و نظارت و همچنین صادرات و واردات در حوزه‌هاى پروژه‌هاى ساختمانى، نفت و گاز و پتروشیمى و راهسازى، تاسیس گردیده است.

آنیل معدن ماهان

در راستاى استراتژى‌هاى توسعه‌اى گروه "بلندطبقه" و به منظور ورود به فعالیتهاى معدنى، با بهره‌گیرى از نیروهاى متخصص این حوزه و استفاده از توان ماشین‌آلاتى و سرمایه‌اى گروه بلند طبقه تأسیس گردیده و در حوزه کشف و استخراج و بازرگانى مواد معدنى دستاوردهاى ارزشمندى به دست آورده است.

شرکت احداث و راه‌اندازى ترمینال بینالمللى فرودگاه شیراز

پس از اخذ مصوبه هیئت محترم وزیران مبنى بر واگذارى احداث ترمینال بین المللى فرودگاه شیراز به شرکت بلند طبقه، تأسیس گردیده است و ضمن انجام طراحى‌هاى تکمیلى، راهبرى این پروژه ملى را عهده دار است.

شرکت تعاونى مسکن "بلندطبقه"

در راستاى سیاست‌هاى توسعه‌اى گروه "بلندطبقه" و با هدف گسترش تولید و توزیع و ارتقاء سطح زندگى و رفاه همکاران و خانواده ایشان از طریق تأمین مسکن، در سال ۱۳۹۷ تاسیس و ثبت شده است و در حال فعالیت است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز