خبرگزاری کار ایران

"پدیده شاندیز" از ساخت شهرهای رویایی تا کارخانه‌های تولیدی

"پدیده شاندیز" از ساخت شهرهای رویایی تا کارخانه‌های تولیدی
کد خبر : ۱۵۴۷۶۱۳

گروه شرکت‌های "پدیده شاندیز" هم اکنون با انبوهی از سهامداران حقوقی و حقیقی در اجرای پروژه‌های گردشگری و اقتصادی از ساخت شهرها تا کارخانه‌های تولیدی فعالیت ‌می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ پدیده در نگاه دورتر، با فعالیت رستوران‌های خود و عنوان شرکت "پدیده پارسیان" در سال ۸۲ ثبت و به مخاطبان خود معرفی شد. پس از آن با ثبت شرکت توسعه در سال ۸۳ رسماً فعالیت خود را با مشارکت در سرمایه گذاری ‌های بورس اوراق بهادار و جذب سرمایه‌های اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی و مشارکت اقتصادی – مالی در کلیه بخش‌های اقتصـادی، انجام کلیه فعالیت‌های زیر بنائی برای احداث و ایجاد تأسیسات ایرانگردی و جهانگردی، احداث هتل و متل، رستوران، تریا، سالن همایش و جشن‌ها و بهره‌برداری از آن احداث مراکز آموزش خدمات گردشگری جهت تداوم و رونق صنعت توریسم انجام‌ کلیه ‌فعالیت‌های اقتصادی، اجرائی، تجارتی برای احداث و ایجاد تأسیسات ایرانگردی و جهانگردی و تأمین تسهیلات ویژه برای جلب توریست آغاز و با وجود فراز و نشیب فراوان ادامه داده است.

شرکت‌های تابعه "پدیده شاندیز" نیز شامل ابنیه و ساختمان، مؤسسه پشتیبانی سهام پدیده، بازرگانی پدیده پارسیان توس، گردشگری سلامت، بهره‌برداری و فروش و خودروسازی پدیده خراسان است.

شرکت در تاریخ ۱۱/۰۶/۱۳۸۸ تحت شماره ۳۶۵۲۷ نزد اداره ثبت شرکت‌های مشهد تحت نام شرکت ابنیه و ساختمان "پدیده شاندیز" (سها‌می‌خاص) به ثبت رسیده است.

مدیریت و مباشرت در انجام کلیه امور ساختمانی راه و شهرسازی، مدیریت و مباشرت در ایجاد مجتمع‌های مسکونی ، اداری، تفریحی، تجاری و تأسیسات زیربنایی شهری، مدیریت و مباشرت در بازسازی و عمران بافت‌های شهری و احداث شهرک‌ها در داخل و خارج از کشور، مدیریت و مباشرت در بازسازی، مقاوم سازی و بهسازی بناهای فرسوده، احداث و راه اندازی کارخانجات در راستای تحقق اهداف شرکت و انجام کلیه امور تجاری و بازرگانی از قبیل خرید، فروش، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز از جمله فعالیت‌های این مجموعه است.

این شرکت اجرای پروژه‌هایی شامل تکمیل و بهره برداری از پروژه شهر رویایی "پدیده شاندیز"، تکمیل و بهره‌برداری از شهر افسانه‌ای پدیده کیش، تبیین راهکارها و حمایت حداکثری از سهامداران و تدوین طرح توسعه برند و تعریف جایگاه کلان را در دست اقدام دارد.

شرکت "پدیده شاندیز" در طول حیات کاری خود موفق به دریافـت تنـدیـس زرین همایـش ملـی مدیـران، دریافـت تنـدیس زرین ۵ برنـد برتـر کشـور در میـان شـرکت‌های بزرگ ایران، عنـوان بـرنـد بـرتـر در کشـور توسـط وزارت بازرگـانی و اتاق بازرگـانی، انتخاب به عنوان خادم نمونه گردشگری در دومین همایش تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، دریافت تندیس بهترین سازه برای سازه برج ۵۲ طبقه وتجلیل در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صنعت گردشگری شده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز