خبرگزاری کار ایران

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه فروش کامیونت F38 بهمن دیزل در ۲ ماه

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه فروش کامیونت F38 بهمن دیزل در ۲ ماه
کد خبر : ۱۵۴۵۴۰۰

تازه ترین آمارهای بهمن دیزل از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه فروش نقدی، اقساطی و لیزینگی کامیونت فورس F38 در دوماه اخیر حکایت دارد.

بهمن دیزل با عرضه محصولات تجاری جدید در تلاش برای کامل‌تر کردن سبد محصولات خود است و با عرضه کامیونت کوچک فورس F38 که در تناژ 3.8 تنی قرار دارد سعی کرده رقیب جدی برای وانت نیسان به بازار معرفی کند.

این کامیونت  گزینه‌ای مناسب برای توزیع بار در داخل شهرها و حتی در مسیرهای بین شهری است و برخلاف سایر خودروهای تجاری این کلاس از یک موتور بنزینی، بهره می‌برد.
پیشرانه این کامیونت، یک موتور بنزینی با تکنولوژی میتسوبیشی است که با 2 لیتر حجم، در حدود 139 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
در نگاه اول به فورس F38، ارتفاع کوتاه آن جلب‌توجه می‌کند. این ارتفاع کوتاه یک امتیاز برای خودرویی خواهد بود که به منظور توزیع بار و لوازم در داخل شهر طراحی شده است . این موتور قابلیت پاس کردن استاندارد یورو 6 داشته و از یک گیربکس دستی ۵سرعته بهره می‌برد.
وزن خالص این کامیونت در حدود 1.4 تن بوده و با درنظرگرفتن تناژ ناخالص مجاز 3.8 تنی آن، امکان بارگیری حدود 2.4 تن به صورت خالص را دارد.
از دیگر نکات مثبت این کامیونت می توان به طول بلند بارگیر آن اشاره کرد که امکان جابه‌جایی بارهای کم‌وزن و حجیم مثل اسباب و اثاثیه خانه را به خوبی دارد. طول بارگیر این خودرو در حدود چهار متر بوده که برای یک کامیونت در این تناژ عالی به نظر می‌رسد. البته این طول زیاد برای فورس باعث شده که این کامیونت نیز به صورت دیفرانسیل‌جلو طراحی شود که کاملاً متفاوت از دیگر کامیونت‌هایی است که تا امروز در بازار عرضه شده‌اند. 
فورس F38 با وجود اینکه یک کامیونت کوچک است؛ اما به دلیل قرارگیری در دسته خودروهای تجاری،مجهز به الزامات ایمنی در کنار امکانات رفاهی است. این خودرو دارای ترمز ضدقفل به همراه سیستم کنترل‌کننده الکترونیکی ترمز و سیستم ضدلغزش است. کنترل پایداری و هشدار تصادف از جلو به همراه ترمز هوشمند اضطراری از دیگر امکانات کمکی و ایمنی فورس F38 است.
همچنین رادار خط‌خوان و کنترل حرکت در سربالایی نیز در فهرست تجهیزات ایمنی این خودرو دیده می‌شود. ترمزها در عقب کاسه‌ای و در جلو دیسکی هستند و ترمزدستی نیز، روی گاردان عمل می‌کند که معمولاً این ۸نوع ترمز دستی‌ها، عملکرد بهتری از نمونه‌های روی چرخ عقب دارند. صندلی قابل تنظیم راننده، کروز کنترل، دوربین و هشدار دنده‌عقب، سیستم چندرسانه‌ای، فرمان دکمه‌دار، چراغ روز، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل‌مرکزی با ریموت، شیشه‌بالابرهای برقی، مه‌شکن عقب و جلو، حسگر نور چراغ‌ها و... از دیگر امکانات این خودرو هستند.

بهمن دیزل با عرضه این کامیونت و پیش بینی شرایط فروش مختلف در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای نیسان در بازار معرفیل کند از این رو در شهریور و مهرماه امسال چهار شرایط فروش برای کامیون فورس F38 پیش بینی کرد که هر چهار طرح با موفقیت ۱۰۰ درصدی محقق شد.
بهمن دیزل همواره شرایط لیزینگی، اقساطی و نقدی برای محصولات تجاری خود در نظر گرفته که این کامیونت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تحقق کامل برنامه فروش نیز موید این مطلب است که بازار تشنه محصولات جدید با شرایط فروش متفاوت است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز