خبرگزاری کار ایران

اپتوید |۳ بازی مفید و سرگرم کننده موبایلی

اپتوید |۳ بازی مفید و سرگرم کننده موبایلی
کد خبر : ۱۵۴۴۶۳۸

اپتوید به عنوان یکی از بروزترین مرجع اندرویدی برای کاربران اندروید در این مطلب به معرفی و برسی کوتاهی از ۳ بازی بسیار محبوب و در عین حال مفید برای کاربران موبایلی می پردازد. اپتوید با بیش از ۹ سال سابقه فعالیت در حوزه اپلیکیشن و بازی ها اندرویدی این افتخار را دارد که همیشه در کوتاهترین زمان لینک دانلود جدیدترین و محبوبترین بازی اندروید و اپلیکیشن اندروید را در دسترس کاربران قرار دهد.

اپتوید به عنوان یکی از بروزترین مرجع اندرویدی برای کاربران اندروید در این مطلب به معرفی و برسی کوتاهی از ۳ بازی بسیار محبوب و در عین حال مفید برای کاربران موبایلی می پردازد. اپتوید با بیش از ۹ سال سابقه فعالیت در حوزه اپلیکیشن و بازی ها اندرویدی این افتخار را دارد که همیشه در کوتاهترین زمان لینک دانلود جدیدترین و محبوبترین بازی اندروید و اپلیکیشن اندروید را در دسترس کاربران قرار دهد. برای دانلود انواع اپلیکیشن و بازی های محبوب اندرویدی از جمله دانلود تلگرام و دانلود اینستاگرام گرفته تا انواع بازیهای بدون دیتا و با دیتا را میتوانید در اپتوید بیابید.

لازم است بدانید که مطمئن ترین و امن ترین راه برای نصب هر نوع بازی و برنامه ای روی گوشی های اندرویدی نصب آن از طریق گوگل پلی می باشد. اما متاسفانه با توجه محدودیت های موجود برای دسترسی به گوگل پلی کاربران اندرویدی ایران چاره ای جز اعتماد به سایتهای فعال در این حوزه ندارند. با این حال توصیه ی ما به شما حتما دقت و احتیاط زیاد در اعتماد به اپ هایی هست که از وبسایتها متفرقه دریافت میکنید. اپتوید این اطمینان را به شما می دهد که تمامی اپلیکیشن ها و بازی های آن دقیقا نسخه دریافت شده از گوگل پلی بوده و هیچ گونه دخل تصرفی در آن صورت نمیگیرد. حالا برویم به سراغ معرفی ۳ بازی جذاب که علاوه بر سرگرم کردن شما بر اطلاعات عمومی شما افزوده و تقویت حافظه تان را به دنبال دارد.

سودوکو

همانطور که همه با این بازی جذاب و ساده آشنایی داریم، نسخه اندروید این بازی نیز به صورت رایگان در دسترس است. با یک جدول سه در سه ساده شروع کنید و ذهن خود را متمرکز کنید و از افکار مزاحم خالی کنید. سودوکو که در واقع یک بازی ژاپنی قدیمیست جدولی متشکل از سطر و ستونهای با ارقام است. در بازی موبایلی سودوکو میتوانید سطح سختی و آسانی بازی را مشخص کنید، تعداد سطر و ستون جدول سودوکو را مشخص کنید و به مدلهای مختلف این پازل جذاب ارقام را حل کنید. حل کردن سودوکو به تمرکز ذهن و تقویت حافظه کمک زیادی میکند و اوقات جذابی را برایتان رقم میزند.

اپتوید |۳ بازی مفید و سرگرم کننده موبایلی

کوییز آف کینگز

دومین بازی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم بازی کوییز آف کنیگز می باشد. اگر دنبال یه بازی فکری ، اطلاعات عمومی میگردی حتما کوییز آف کنیگز یکی از بهتریناست. کوییز آو کینگز هم یه تجربه‌ی Online Game تمام عیار با قابلیت چت کردن و دوست یابی و رقابت گروهیه و هم با به‌روزرسانی‌های بازی دونفره و محتواش، نمونه‌ی یه بازی انلاین ایرانی جدید و جذابه. بازی رایگان کوییز، برای همه سنین است و می‌شه این بازی فکری رایگان رو از بازیهای جدید و یه بازی جدید خانوادگی و شبکه اجتماعی دوستیابی دونست.

برای پیشرفت تو بازی فکری جدید کوییز، باید خوب دقت کنی! تو این بازی ایرانی، دانستنی‌های علمی و اطلاعات عمومی جامع از ایران و جهان، رمز اصلی موفقیته.آماده باش تا با برترین‌های ایران رقابت کنی. یه بازی کلمات فارسی که برای دختر و پسر فرقی نداره و همه توش رقابت می‌کنند! بازی جدید فکری کوییز رو رایگان بازی کن و از یه بازی مرحله ای و سرگرمی فکری آنلاین و دوست یابی لذت ببر. اگر دنبال بهترین برنامه دوست یابی ایرانی و رقابت در اطلاعات عمومی جهان بین برترین بازی‌های فکری هستی، بازی کوییز رو از دست نده. کوییز بازی فکری برای بزرگسالان جدید محسوب می‌شه و همه‌ی افرادی که به اطلاعات عمومی علاقه‌دارند.

اپتوید |۳ بازی مفید و سرگرم کننده موبایلی

بیلیارد آنلاین

و اما در ادامه می پردازیم به یک بازی آنلاین و در سبک امتیازی با حریفان واقعی از سراسر دنیا. اگر از طرفداران بازی بیلیارد هستید و همچنین علاقمند به رقابت با حریفان واقعی هستید این بازی برای شما بهترین انتخابه. بازی ۸ توپ در واقع یک بازی بیلیارد آنلاین هست که در آن با حریفان در سطح خود که از اقسانقاط دنیا هستند رقابت میکنید. امتیاز کسب میکنید و در جدول رده بندی جهانی قرار میگیرید. 

دانلود بازی اندروید

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز